2015. január 14., szerda

Az első benyomások

Ha most a korábbi koncepcióban írodna a blog, akkor elkezdeném elmesélni, hogy mit csináltam hétvégén, egymás után, sorban. Komolyan mondom, erőltetni kell, hogy ne így tegyek, és hogy elszakadjak sztorikkal higitott kronologikusságon. :D


Van itt a városban még 2 hétig egy srác, akivel még ősszel Firenzében spanoltam le, aztán a szombat este azzal telt, a helyi sörök és valami captain morgan szerű rum colaval alkotott vegyületeit vizsgáltuk, szigorúan minőségügyi szempontból. A város amúgy összességében nekem tetszik, rosszabbra számítottam. Csakhát az időjárás... grr. brrr. :S Ugye tudvalévő, hogy az angolok nem egy fagyos nemzet, és a világon mindenhol képesek megmutatni, hogy ők milyen k*va kemények, és rövidgatyaban szorakoznak nulla kozeli homersekleteken is. Oke, de hogy szombatrol vasarnapra hajnal 1kor, tenylegesen nulla fokban az összes nőnemű kisestélyiben és picsaszoknyában virít az utcán sétálva orkánerejű szélben, na az tulzás.... [Ugyanezidoalatt en nagykabat, kesztyu] Képem nincs róluk. :) 

Van viszont a hotelszobárol belülről

Ami amugy elég faja, de előre látom hogy egy hét utan mar annyira nem fogom élvezni ezt az otthonos berendezkedésre nem alkalmas kornyezetet. Mar majdnem egy hetnel tartunk. En szegeny, az angol reggeli minden eleme már most elgondolkodtat, lehet megyek es panaszkodok hogy szerezzenek be valami hamletet meg csirkemellsonkát, mert ahhoz legalabb már hosszutavon hozzá vagyok szokva. :)

Tehát az idő az hetfo estig a viharos szélről szolt, nem sok kedvem volt vasárnap délután elbuszozni (a tömegközlekedés az külön bejegyzes lesz!) és megnézni, hogy akkor pontosan hova is kell majd járni dolgozni. De ha már itt tartunk, íme a gyár végterméke:


Ezek több méter átmérőjű hengerekre csévélt flexibilis csővezetékek, speciálisan mélytengeri olajkitermelésnél történő alkalmazásra. Akit ennél jobban is érdekel, annak itt egy yt video. Azzal nem akarom koptatni a billentyuzetet, hogy a melorol irok, húzós lesz, mélyvíz van, a jó környéki akcentus hallatán néha csak kamillázok, dehát remélhetőleg belejövök majd. Mit fogok csinálni? Ilyen termelési/gyártási folyamatfejlesztéssel kapcsolatos dolgokat. - igazából épp ezt akartam, részben ezért is volt az elsők között ez a helyszín, mikor választottam. A főnököm eredetileg spanyol - na az ő akcentusa se semmi - , akivel pedig leginkább egyutt fogok dolgozni, az egy teljesen normális max 34-40 éves angol mérnök. Egy ideiglenes helyet kaptam már egy irodában, bent beoltozve is elég zima van, meghát nem egy díjnyertes panorámás ablakokkal rendelkező helyszín, de a hozzám elég közel eső sarki vészkijáraton legalább jó a kilátás. (A kép viszont sz.r lett) Az automatás kávé otthon 240ftig naponta ingyen volt, itt 15p. Ebéd egy főétel a gyárban 2.9 font.



A gyárról még annyit, hogy, nem bízzák a véletlenre a megfelelő kézmosást, az egyszer biztos



Ami viszont poén, hogy mindenhol ilyen és ehhez hasonlo plakatokkal hívják fel a figyelmet a balesetmentesseg fontossagara és a biztonságos munkakorulmenyekre. (Egy hangya a testsulyanak 20szorosat is tudja emelni, te husz kg-t se emelj) Ilyen plakatok voltak ezerrel anno Firenzeben is, majd ha legkozelebb arrajarok, akkor csinalok 1-2 képet, nagyon poenosan hatnak nagyban. (mindenfele allatokkal, vizilo, stb)



Ugye mennyiren nem is jo, ha ilyen koncepcio nelkuli modon irom le, ami eszembe jutott az elmult x napban. Valami rendszert ki kell találnom, mert mar most idegesit ez a szisztéma. :)

Ha valaki most feltenné a kérdést, hogy na oke, de most akkor mi van? Melo? Hogy erzed magad? milyen a város? Akkor azt válszolnam, hogy 4 itt eltöltött teljes nap alapján minden rendben, a város tetszik - lesznek majd képriport, nyugi - , lesz mit felfedezni benne és a környéken is még bőven, a környékbeliekrol ennyi ido alatt velemenyt nem lehet alkotni, az idő szar, ahogy számithattunk ra, a melo meg jo lesz, de bele kell razodni. A bejárás szar része az az, hogy a busz a gyártol elég messze tesz le, ezeknek nincs olyan buszuk, ami a gyár kapuja elott... vicces, szerintem a 99,99% autoval jár, a maradék 1 tized ezrelék meg én vagyok egyszemélyben.  Ennyit az első benyomásokról.