2015. január 21., szerda

tech + hotel

Hoztam magammal a céges laptopom, a sajátomat, kulso hdd-t (3.5"-os!), a szeretett versadeck dj kontrollert, ehhez termeszetesen dukalt a 2.1-esként használt, madárlátta hangfalrendszerem, amely ha mesélni tudna... na azon jokat rohognénk egy páran. 3 telefon, eloszto, atalakito, toltök, egyeb usb kabelek, audiokabelek, tapkabelek, headset, potheadset, 2 egér - végszükség esetére utp kábel. Annyi ilyen dolgot hoztam, hogy csak ezek kivancsi vagyok hogy melyik egyetlen taskaba férnének bele.


2 nap ittlét után elkezdtem gondolkozni, mi a sz*rnak hoztam én két laptopot? Miert? Ekkora hulyeséget... gondoltam. Majd masnap felpattintottam a vallamra az egyiket, és megindultam a szokasos reggeli sétámra a busz felé. Szerintem nem gyalogoltam még 10 perce, amikor megbocsájtottam magamnak a laptop kérdés miatt: na nem mondom hogy belehaltam a fajdalomba, de pont annyira huzta a vallam, hogy megallapitsam: a franc fogja hurcolni nap mint nap! A masodik nap végén szépen bent is hagytam a cégnél, aztan miota bent megkaptam a dokkolot, tápkábeleket, és minden egyebeket, azóta már az atalakitot sem kell hurcolasznom a kabatzsebben. Aztan mikor leultem eloszor a sajat gepem elé a hotelben (nincs most felrakva egy magasitott asztalra), es elemtarult a 18.4"os kijelző, akkor rájottem, hogy ezt SOKKAL jobb használni. És baromira megérte elhozni! :D

Aztan persze nem tartott sokaig az orom, rajottem hogy a sajat gépemen vmi nem stimmel a mikrofonnal. Telefonrol mindig megszakadt a skype, viber, voip, minden, gyanusan a hotelben igencsak lekorlatozott felfele iranyulo feltoltesi sebesseg miatt (osszességében nagyon sz.r a net... kodot kell beirkalni csatlakozas utan, lassu mint a bűn). Uh mentem kerestem egy boltot, a legolcsobb mikorofon 6 font volt, vettem egyet 8ért, kis kompakt, gyanitom otthon 780 Ft egy hasonlo, nade ez van, azota csak a néhai furcsa lefagyasok idegesitenek, de annál még pont ritkábbak, hogy akarjak is kezdeni valamit a dologgal. (Jelzem friss win8.1-gyel jottem el, de ez a gép oktoberben volt 5 éves)

Ha már a hotelnél tartunk, azt mar emlitettem, hogy a reggeli gyorsan lesz majd monoton, ez így is lett, bar probalok varialni, a lekváros valamit, neha a muzli, neha vagy a klasszik angol reggeli 1-2 eleme. Az etterem amugy, vacsora celjabol nem egy nagy szam. Amikor ezt a kollegaknak mondtam bent a cégnél, melyseges sertettséget éreztem a hangjukban, "hathiszenezhathiszenezde... ez az egyik legnivosabb etteremnek szamit ncl-ben?" Igen? Hat akkor milyen lehet a többi? :D  Az etlapon van 8 fajta kaja, abbol 3 hamburger, 1 fish&chips, 1 valami panirozott csirke bolognai utanzattal, a maradék 3at nem jegyeztem meg, de ha igy haladunk, akkor sokkal konnyebb lesz oda-vissza 3x vegigenni az etlapot, mint ahogy azt erkezes elott gondoltam. A komforterzettel nincs baj, nem kell menni sehova, nem kell bevasarolni, elokeszulni, elkesziteni, mosogatni, szemetetlevinni, csak siman feliratni a szobaszamra aztan viszlat. Dehat reggelire nem lesz magatol csirkemellsonka, az is biztos.


Nameg ugye porszívozni se kell. Ez a kedvenc hazimunkam a vasalas utan! :D Viszont azt se szeretem, hogy allandoan jonnének, es megagyaznanak. Nekem ne agyazzanak meg! A hotelekben amugyis mindig kesz macera ugy elhelyezkedni mikor nyugovora tér az ember, mert a takaro szelei mindig be vannak dugdosva a matrac alá.  Igyhat erre rakeszultem mar az elso naptol kezdve: es nemcsak kiakasztottam, hanem kiRAGASZtottam a ne zavarjanak tablat az ajtora. 4 nap utan fel is hivott a recepcio, hogy tancsak nem ejszakai muszakban dolgozok,  nappal meg alszok, hogy nem kertem meg takaritast? Mivel nem, egyefene, mar ugyis érlelodott, masnap nem raktam ki a tablat, elotte viszont fel oraig kellett pakolnom azt a rumlit, ami érkezesem ota a szobaban lett. Aztan a takaritos nap utan aztan azert megint szuneteltettem par napig a a szobahoz torteno szemelyzeti hozaferest. :D

2 szobaval arrébb azert hallottam mar néminemu vihancolast este/ejszaka egyszer-ketszer- ha ertitek mire gondolok :D, masnap meg csak rohogtem mikor feligmegevett gyumolcsostalak meg pezsgosuvegek voltak kirakva a szobaajto elé...

Ami az egyetlen igazi bajom a szallodaval (az otthonossagérzeten kivul), az a futes. Olyan mintha atfujna az egesz hotelt a szél. A futes meg egy huto/futo fukcioval biro klima: allandoan be van kapcsolva, de meg egyszer sem volt itt ugy igazan melegem a szobaban. Mindig agyalok, hogy megyek reklamalni a recire, de a francnak lenne kedve atkoltozni mashova, tul nagy macera. Kibirom még azt a kis idöt, elvileg feb 9 kornyeken lehet bekoltozni majd a lakásba, ami kiválasztásra került mult heten. (De errol majd kesobb.)


Ijj, tulvagyunk a karakterszamon, a francba.