2015. január 17., szombat

Elveszett telefon

Na ez aztan tényleg egy "aztak...........va" tipusu story lesz - legalabbis en nagyon annak eltem meg. Ssemmi köze ahhoz, hogy milyen a varos, vagy hogy milyen erdekessegek vannak a kornyeken, vagy hogy unom-e mar az angol reggelit.


Elsö körben leirnam az elozmenyeket.
- lehet megfaztam, kezdodo takonykor alatt allok
- erre ratett egy lapattal egy tegnapesti iszogatasnak indulo esemeny, végulis buli lett belole
- ennek eredmenyekeppen ma reggel eleg rossz allapotban ebredtem. :D

Viszont muszaj volt kelni, mert a lakaskereses folyamatban, el kellett buszoznom megnezni egy lakast (errol a temarol majd kesobb), 10.30ra volt megbeszelve egy idopont.

A céges telefonom az egy nokia asha 208, igencsak alap, nyomogombos keszulek, de vmelyik nap, csak ugy poenbol atallitottam angolra a menüjet (fontos lesz kesobb!), egyebkent meg egesz heten ment a macera azzal, hogy a dijcsomagom ki lehessen cserelni olyanra, amiben van internetcsomag is.

A sajat telefonom az egy lumia, a vodanal olyan elofizum van (még), hogy kint, ha 1 smst irok, 1 kb adatot le/feltoltok, vagy 1 hivast felveszek, akkor kiszamlaznak egyezer forintot aznapra, viszont ezert cserebe aznap korlatlanul telefonalhatok, meg van x mb mobilnet keret is.

Naszoval ugy tortent az erdekesseg, hogy lerobbant allapotban felkeltem, lementem reggelizni - enni muszaj alapon -, de eleg nehezen ment, majd megindultam a buszmegallo felé. Amit nem tudtam pontosan megnezni neten, mert csuszasban voltam reggel, a wifi meg megint sz.r volt a hotelszobaban, tehat eleg nehezen talaltma meg a buszmegallot, kis kerulovel, igy pont lekestem a buszt amit el akartam csípni. Gondoltam szolok az ingatlanosnak, hogy kesek, de mondom a fenét, ők se szoltak csutortokon, hogy kesnek, es meg sem jelentek akkor a helyszinen.

Nagy lazan buszoztam, ulesen mellettem lerakva a sapimra a két telefonom. A sajatomon kovettem a terkepen, hogy epp hol jarunk, es figyeltem h jo helyen szalljak le, a masikat meg azert szedtem elo, mert abban volt a cim, az ingatlanos telefonszama, stb. Aztan mikor eljott az ido, leszalltam.

Egybol leszolitottam egy fazont, ugyanis... térkép.


Tehat a piros karikanal szalltam le a buszrol, a feketehez kellett eljutni. Leszolitottam egy fazont, azt mondta, hogy ismeri a kornyeket, menjek nyugodtan a zold utvonalon, ott ahol van a nyil, at lehet slattyogni, es sokkal rovidebb, mint a kék utvonal. Ez a "lakonegyed" egy "varfallal" van elkeritve, szoval nem lehet csak ugy beszambazni a hazak kozé.

Amint ezt megbeszeltuk, léptem kettot, nyulok a zsebemhez, arcomrafagy a vigyor, b.sszus, a telefonon, a céges telefon a buszon maradt. A rohadt eletbe. Lattam magam elott, ahogy egy indian nyomkodja a végallomason, es telefonalgat a nevemben amég le nem sikerul tiltatni a sim kartyat. Mondom ilyen nincs.

Raadasul kesesben voltam. Elindultam a zold uton, kozben elkezdtem hivogatni a sajatomrol a céges telefont, termeszetesen a zold nyilnal baromira nem lehetett atvagni. Na akkor irany a masik lehetoség (zold, majd kékkel jelolt utvonal), futva, arkon bokron, folyik az orrom, hideg van (meg mindig), enyhe masnaposan, kozben meg hivogatom egyik telefonomrol a masikat...

A lakashoz pont az ingatlanossal 1xrre erkeztem (csodaval hataros modon), megneztem, semmi extra, semmi kedvem nem volt vele foglalkozni, ugyanis még mindig sokkos allapotban voltam, hogy eletemben eloszor elhagytam egy telefont. Hivtam-hivtam magam, de azt is tudtam h nem hivhatom folyamatosan, mert le fog merulni, vagy 2 napja nem toltottem. Na akkor irtam magamnak egy smst angolul, hogy mi tortent, es ha ezt valaki olvassa, akkor ugyan hivjon mar vissza.

Aztan a kezdeti ketsegbeeses atvaltott, hat elvesztettem, mi van akkor, legalabb nem vagyok halalos beteg, lenyugtattam magam, elovettem az élelmes mracskót. Felpattantam a busztarsasaag weboldalara, és kisakkoztam, hogy az a busz, amirol leszaltam, elmegy a vegallomasig, es ha egybol fordul, akkor 10.57-re kell hogy visszaerjen ugyanebbe a megalloba, tehat valszeg uannak a sofornek kell visszafele jonni. Na mondom mas valasztasom ugy sincs, odamegyek, ugyis csak onnan tudok visszafele elindulni, aztan lesz ami lesz. Epp azt terveztem, hogy azert megprobalom felhivni a busztarsasagot, hatha van valami diszpécser, aki kapcsolatba tud lépni a soforrel.

Aztan 10.40 korul, csoda tortent. Felvette valaki a telefont. Docogve indult, de sikerult megbeszelni vele, hogy o a buszsofor, valoban megerkezett a vegallomasra, 11kor vissza fog erni oda, ahol leszalltam, és ne aggodjak, elrakja a telefont.

Nem volt szukseg diszpecserre. Szoval aldottam a vodás elofizetésem, hogy hozzajarult ahhoz, hogy ezt ilyen gyorsan sikeruljon intézni. Uh tepertem vissza a buszmegalloba, és a busz jott ahogy kellett menetrend szerint, a sofor pedig ahogy igerte, ideadta a kezembe a sajat telefonomat. Hat mondom ilyen nincs!!!!!!! :D:D:D Olyannyira orult neki, hogy en mennyire orulok, es megkonnyebbult fejet vagok, hogy meg jegyet se kellett vennem. (1.5 font a vonaljegy egy iranyban a buszon valtva - ennek a tarsasagnak a jaratara nem jo a berletem) Szoval az egesz story kb 40 perc telt el buszrol valo le es felszallas kozott.


El tudjatok ezt otthon kepzelni? Vagy barhol? Eleg sok erdekes megkozelites van a temaban
- a sofor iszonyatosan rendes volt
- de alig voltak a buszon, szerencse h nem ult oda senki ahol voltam elotte(?)
- mi van ha nem egy gagyi nyomogombos nokiat hagyok ott? hanem valami jo telefont?
- mi tortenik, ha nem allitom at angolra teljesen spontan x napja?
- hasznos volt-e az sms amit irtam magamnak?
- mi van ha egy indian kezebe kerul?
- mi van ha ez nem ezen a buszon, ezzel a soforrel tortenik?
- mi van ha ez otthon tortenik a 7es buszon, vagy a BCS-BP vonaton?

Az en velemenyem az az, hogy otthon nagyobb esellyel kerulhetett volna olyan ember (indián?) kezebe, aki szepen megtartja magának. Es ha nem egy gagyi telefont hagyok ott, akkor is nagyobb lett vna az esely arra, aki megtalalja, megtartja. De vannak normalis emberek, mikora szemelyi igazolvanyom legutobb elhagytam egy szombaton, keddre elsobbsegi levelkent a postaladamban volt, ugy, hogy a lakcimkartyat nem is hagytam el vele egyutt. :D Jo, mi? :)

A lenyeg hogy ez lett a vegkifejlet. Szoval elhataroztam, hogyha visszaerek a hotelbe, ezt a hihetetlen storyt leirom nektek, hatha erdekel valakit. Akartam ma menni fotozgatni, még a nap is sut, de mivel megvan a post, felesleges mara mar irni megegyet, még a végén sok lesz belolem és nem fogjatok elolvasni. :D
 "Megjött a busdriver, hello!
Kié ez a euro-piacos telllló?
Ki hagyta itt nekunk ezt, na ki vót?
Mondjátok meg, visszaadom, frankón."

Szolhatna igy is a Belganak a Feherlofia 2. resz címu dala, ami nagy kedvencem, de igazabol az egy masik tortenetet dolgoz fel. Ez a sofor amugy tenyleg jo arc volt, a belvarosba mikor megérkeztunk, megvart mindenkit, mar ment egy fel metert a busz, leintettek, megallt, kinyitotta az ajtot... Szoval mikor szalltam le, mégegyszer nagyon megkoszontem a dolgot, és mondtam neki, hogy o a legjobb sofor a vilagon. :D

"Elköszöntek, megköszöntek egymásnak mindent,
A mutáció után persze egyből a csajokért ment. "

Na nem mentem semmilyen csajokert, csak vissza a hotelbe, es foztem magamnak egy teat.


Tanulsag? Vigyazzatok az ertekeitekre, magatokra, egymasra, legyetek optimistak, elelmesek, ne veszekedjetek, es szeressetek egymast, meg akit akartok. :D:D:D Vagy: ne vigyetek sehova magatokkal telefont. Sehova. Meg lakaskulcsot se, igy nem fogjatok elhagyni olyan konnyen. :D