2015. január 10., szombat

Megjöttem

Ferihegyről tehát 12.55kor londoni atszallassal indultam meg Newcastle iranyaba, csütörtökön.  A reptérre történő kimenetel az smafu volt, a taxiba könnyedén befértek a cuccok. 23 kg lehet a British Airwaysnél (BA) egy feladasra kerulo poggyasz, na ebből volt 3 db, 23,0-23,1-23,0 értékekkel... :)

Mellékstory: a sok csomagomban azért elfért a szeretett dj-kontrollerem, és az a madárlátta 2.1-es hangfalszett amely mar oly sok helyszinen kiszolgálta a bulit. Ferihegyen rakerdeztem, neeeem, azt nem kell kiszedni a kezipoggyaszbol, eleg a laptopot. Na, mehettem a csomagommal kulon atvizsgalasra, mert gyanusnak vélték.

Ahogy igertem, özön story van - amit nem fogok leirni. :) De szerencsére mindig marad par, amit igen. Londonba megérkeztunk 2.5 ora alatt, a kilatas az eleg pro volt, az ablak viszont maszatos, tehat nem a lumián mult hogy ez a kép ennél nem sikerült jobban.


Na ekkor még en sem sejtettem, hogy csak a nehany oras (szamszeruen 6) repteri uldogeles nem epp ugy fog lezajlani ahogy terveztem. Megérkeztem, caflattam egy csomot, buszoztam, hatalmas embertömeg, atvizsgalas, megint ne vegyem ki a kontrollert, megint gyanus, stb. En csak rohogtem, nem is ertettem hogy miert pont az egyik oldali melyhangot vezerlo potmeter nem tetszett a rendszernek. :D Viszont a rontgenkep alapjan eleg remisztovolt, mellette 6 tonna usb kabel, telefontolto, eloszto, meg még ki tudja mi.

Natehát 1 oras tortura utan letettem a fenekem, nagy nyugodtan telefonalgattam, amikor jon egy sms, hogy torolték a jaratot newcastlebe. Na akkor nyakambavettem a repteret, kiderult h eszakon olyan eros szel es egyeb idojarasi korulmenyek vannak, hogy minden jaratot toroltek skocia es eszak anglia iranyaba. Na, fasza. Elkulonitettek minket egy beszallokapunal (vagy 50 olyan ember volt, aki atszallassal ment vna tovabb), jo sokat kellett varni, de aztan kaptunk elnezest kero levelet, meg még1 smst, hogy péntek 18.25-ra at vagyok rakva na mondom ez kiraly.

Szepen lassan csorogtek az infok, ki kellett venni a csomagokat, majd a checkin desknel kaptam 2 busz, 1 hotel vouchert, es a masnapi beszallokartyamat. Elkommandoztam a buszokhoz. Eddig minden olajozodtan haladt, de lassan. Buszra felszalltam, megyunk-megyunk, megerkezunk egy hotelhez. Ez az? Ez. leszallok a cuccaimmal, bemászok... Erre mi derült ki? A buszos elcseszte, ez nem az a hotel. Ott vartam egy 45 percet, mig kiderult, hogy nem fog mar masik busz jonni ahhoz a hotelhez direktben. Na itt mar eleg ideges voltam, meg eleg nehez volt kezelni az 5 taskat buszra fel le. Hivattam egy taxit, es atteleportaltam magam vele a jo hotelhez, ahol osember modjara törtem elore es mentem kajalni, hogy megnyugodjak.

A pénteki terv amugy az az volt, hogy megyunk az ingatlanossal kecot nézni, na ez leoffolódott. Majd jövő héten.

Ehelyett tehat a BA fizetett 2 buszjegyet, szobat 3 étkezéssel, igy kerultem egy Holiday Inn Hotelbe csutortok este. Es meg tulelo tisztasagicsomagot is kaptunk, minifogkremtol dezodoron es alvospolon at a minifesuig mindennel, ami kellhet. Pénteken reggeli, hesszelés, levelek, 12ig checkout, ebéd, uldogeles, telko, busz, reptér, uldogeles, unalom, blog, unalom. :)



Felszallas 18.25kor. Lett volna, vegül 19.37kor jött ossze... A szelet leszallaskor igencsak lehetett érezni, kiszallaskor pedig majdnem vissza is fujt a repülőgép belsejébe. :) Felcsíptem a csomagokat, fogtam egy taxit, és kb 21.30-ra érkeztem meg a hotelbe végre valahára. Tehát megjöttem.

Es a hely, ahol vagyok nem a rovid nevu Newcastle, hanem a Newcastle Upon Tyne, amit amugy mindenki siman Newcastlenek hiv. Nade beszeljen helyettem a wikipedia: akit érdekel, hogy hanyféle newcastle van vilagszerte, az itt megnezheti. Egy biztos, sok.