2016. március 27., vasárnap

utolsó napok a a Pearlön

Sri Lankarol Dohaba visszaerkezve ébredtem ra, hogy szinte mar csak két hét van hátra, az eredetileg tervezett aprilis kozepi elutazás marcius 30.-ra lett elorehozva, Judit még ott volt velem vasarnapig, letoltotte a nyaralasának az utolsó pár napját.

 ez pont akkor készult amikor a sracok meg sielni voltak Fro.-ban. :D igy eppen kibirtuk valahogy...

En ugye szokasomhoz hiven mentem dolgozni, mellette az esteket és a hetveget nyugisan toltottuk el, utolag visszagondolva olyan, mintha probaltuk volna bepotolni a turistaskodast a pearl-on. Amikor még Judit itt volt, és igazabol utana is, elmentem még 1-2 etterembe ahol nem voltam, vagy elmentem még azokra a helyekre amelyek igazan jok voltak, szoval ekkortajt mar ramjott a "hűha ez is eltelt, ideje elkoszonni" c. hangulat.

Judit azert megprobalta jol kialudni magát a nagy sri lankai ut utan :D



 


A hétvégén pedig természetesen strandolásba folytottunk minden bánatunkat örömünket, hiszen utobbibol joval tobb volt, sajnalkozni meg nem volt min, van élet Katar után is! :)

apropo a strandra levittuk végre és megittuk a két alkoholmentes freez-t, amit még uncsitesom vett kb oktoberben? nem is tudom mar mikor voltak kint... 

Milyen lett az ido? megérkeztek ezek a napkozbeni 28-majd30 fokok, azaz épp a legfrankobb strandido. Ekkore gondoltam azt, hogy ejj dejo lett volna megvarni itt az aprilis végét (azota hirbol hallottam), amikor is már épp a brutal nyar elkezdett volna szamomra is megkezdodni, 40+os homersekletekkel. Tehat a szimplan meleg felé szokkeno homersekletek mar pont kimaradtak, az mind csak aprilis elejetol kezdodott.

 persze az Alshamiba is elmentunk még1x, es ekkor meg nem is tudtam, hogy ez nekem az utolsoelotti alkalom! :D

Sot, mivel a multkor ugy belejottem a pizzarendelesbe, még agiek is atjottek, csinaltunk egy pizzarendelos estét, ahol megkaptak a sri lankai elefantjukat, en/mi pedig kaptam/-tunk egy olyan parfumot, amit en honapok ota akartam venni, ugyanis ez az illat szamomra egyelo volt az erkezesemkori arab illattal.... Itt már szerepelt. Szoval végre van egy parfumom, amit nem merek hasznalni, mertha elfogyna, nem lehetne barmelyik pocrol leakasztani. :D 




Aztan marcius 20 vasarnap J hazarepult, az biztos hogy most nem huzta keresztul semmi betegség, meg kajaproblema a terveket... ennek kovetkeztében erezheto volt rajta is, hogy mennyivel jobban elvezte most ezt az utat, mint a novemberit. 



Judit tavozasaval pedig elkezdodott az utolso teljes hetem, ami lenyegeben mar a keszulodéssel telt el, agiekkal elmentunk bucsukajazni, és ahogy fent irtam, még itt ettem egyet, meg oda elneztem, ami még belefért esténként. Hétvégén a takaritasé volt a foszerep, porszivot nem sikerult szereznem, de amikor a lakast atadtam, ezen senki nem akadt fent ugy istenigazabol, ennel fogva en sem tulajdonitottam neki tul sok jelentoséget, sot a takaritassal eltoltott ido 3/4-ét is inkabb még a strandon kellett volna tolteni. :)

 
 
 


Erdekes volt latni 7.5 honap utan azert az eszreveheto valtozasokat, a lenti 4 kepbol a ket baloldali meg augusztusban keszult, a két jobboldali pedig aprilis végén...




A kovetkezo kep hattereben levo varosrol, Lusailrol sokat lehetne meselni, a lenyeg a lenyeg, hogy mikor erkeztem, akkor 2 db epulet tornyosult a vidéken, jelenleg pedig mar egyre tobb felkesz, tkeppen a 2022-es foci vb kiszolgalasara epitenek egy komplett uj varosreszt.

 
Az utolso hétvégén még volt valami kajafesztival is, amikor a Pearl-rol a MIAhoz atlehetett volna hajokazni, ezt kihagytam, amit utolag kicsit sajnalok, dehat, ahogy mindig mondom, hagyni kellett attrakciot/latnivalot a kovetkezo alkalomra is. Ugyanigy eszembejut mindig, hogy milyen jo lett volna a Doha Bay-ben jetskizni egyet, vagy motorcsonakra szallni, na meg mondjuk még a  vegtelenségig sorolhatnam az ilyesmi dolgokat. :D


Marcius 25-re mar olyan ido volt, hogy estenkent mehetett lazan a papus/rovidgatya parositas. A strandra viszont ugy odaszoktam, hogy az utolso reggelen, amikor még a Pearlon ebredtem (marcius 26 szombat) megembereltem magam, és kimentem a strandra megnezni a napfelkeltet.


  
   

 
 
 eloben varazslatos volt.




 


A bejegyzes kepei itt talalhatoak, 49 db.

Meloban az utolso napokhoz kozelitve egy emlitesremelto erdekesség tortént: egyik kollegamrol tudtam, hogy o nagy bankjegy gyujto. Igergette mar egy joideje, hogy majd behozza egyszer megmutatni a gyujtemenyet, igy is tett, na nekem sem keleltt tobb, végigfotoztam az egeszet - persze megkérdeztem elotte rola. :D


Jelenlegi, régi és valaha volt, mindenfele bankjegyeket gyujt, szepen, rendszerezetten egy mappaban, nemelyiket szemelyesen szerezte be, egy joreszet pedig ebay-en, meg itt ott interneten vasarolta meg.... Eurobol pl az elso eresztesbol van neki egy 5os, és azt anno rendelte. De nem is ez az erdekes, hanem az osszes tobbi, tobbek kozott a korabeli magyar bankjegyek is. A teljes album osszes fotoja a lenti linken, ide viszont csak 1-2 erdekességet tennék be, akit erdekel az ilyesmi, az nyugodtan nezze vegig mind a 110 fotot (itt az album elerhetosége).