2015. március 17., kedd

South Shields tengerpart

Judit ki akart menni a tengerpartra, sosem volt még olyan helyen tengerparton elmondása szerint, ahol a mediterran meleg helyett k*rvahideg van. És mivel akart egy kicsit fagyoskodni ismét, elkezdtem agyalni, hogy a korábban már látott Tynemouth / Whitley Bay irányába induljunk, vagy menjunk inkabb olyan tengerparti részre ahol még en sem voltam, utobbit választottam.



Shouth Shieldsbe már elhajokaztam egyszer, de a tegnerpart kimaradt, kollegaim is mondták, hogy jobban "ki van épitve, mint ahogy a North Shields felöli oldal. Kis magyarazat: A Tyne folyo torkolatanal az eszaki oldalon van érthetoen NS (Es Tynemouth, a várrommal), a délin pedig értelemszeruen South Shields. Ezuttal autoval érkeztunk, és ismét jo melegunk volt. Nőnapi kirándulás március 8-án.

"nem fázok! :D"

 A Lumia vakuja bevilágítja a tengerparti homokot.
 
 Nem igazan adja vissza a kép, de rengeteg a rák a tengerben



Ez egy angol betegség, akárhol voltam eddig, akármirol hallottam is angliaban itt levo, vagy itt dolgozott ismerosoktol, rokonoktol, itt divatja van a tengerparti beachekre épult vidámparkoknak. Atomgagyi, itt is az volt, meg aberdeenben is, de van a dodgemtol a jatektermen at a szellem- és hullamvasutig minden.

Nehez fogás lehet egy ilyen kacsa...





A nap nem nagyon akart kisutni, amig a tengerparton toltottuk az idot. Amikor viszont nem tette, akkor futva rohantunk a homok kozepére, hogy gyorsancsinaljunkaddigkétfototamignemmegyelanap. Aztan gyorsan el is ment.
 



SS amugy egy 80ezres telepules, Ncltol keletre, 20 kmre.









Amikor pedig kelloen lehutottunk kedélyeinket, hazaindultunk. Az teljes képgaleria itt érheto el.