2015. március 5., csütörtök

társaság, meló 8 hét elteltével

Megérett az ido egy masodik, társasági életet, kollegákat kitárgyaló bejegyzésre. Miért pont most? Mert marc 5 csutortokon epp 8 hete, hogy elindultam otthonrol, es pont ez a nap, amikor a Judit megérkezik, uh ezutan sok minden nem lesz mar ugy mint eddig. A bejegyzesek rovidebbek nem hiszem h lesznek, aggodalomra semmi ok. :D


Chiara, az olasz lány és az olaszok ugy altalaban folytatták a szokásos olasz mentalitású dolgokat, két esetet emelnék ki:
  • volt egyszer h penteken megbeszeltuk, hogy szombaton buliféle, mondta hogy majd jelentkezik a részletekkel. Szombat délben ismét én kérdeztem, hogy "heh?". Nuku válasz. Este f9kor irt vissza, hogy fel ora mulva talalkoznak a tobbiekkel a kozpontban es hogy ne haragudjak. Na mondom a nagy f.szt fogok en mar barhova menni, en ennel nemeteseebb vagyok, nekem elore kell tudni hogy mi lesz, mostmar azert se megyek sehova. Ha Endre szolt volna (pl.), az mas lett vna, de ilyen mindenfele ujdonsult ismkhez nem fogok terdencsuszva alkalmazkodni... grr. utana jol el is kuldtem a p*csábam hogy erezze szarul magát. a várt hatást elértem, ment is a sorry ezerrel a ra kovetkezo napokban.
  • másik eset? meg volt beszelve 3/4 9-es tali a belvárosban. odaballagtam a hotelbol 15 perc alatt. idoben erkeztem volna, mignem 44kor ir, hogy ajj, minenki kesik, menjek 9re. na leultem egy mcdben (ott legalabb meleg van), es 21.10-re mentem oda, még igyis vartam 3 percet, mire a csaj megjelent, de még senki mas. Valami macera miatt mi legyen? Menjunk el a csaj autojaert. Oke. 15 perc seta (legalabb megneztem milyen a kecoja), 5 perc kocsikazas, felvettuk a a tobbi olaszt akire varni kellett a talalkozasi ponton, majd elmentunk konkrétan a hotelem iranyaba, és kb 2 perccel tulkocsikaztunk rajta, nem talaltuk a hazibuli helyszint. Mikor erkeztunk meg? kb 10 korul. F12kor meg elkezdtek mar kihajtani, hogy go a buliba.... Ha megmondjak elore, hogy milyen cimre kell menni, ugyis odaerek 10re, hogy a hotelbol 9.50kor lepek le. (Nem 8.30kor)... Kovetkeztetest mindenki levonhatja.
Milyen volt a buli? Az a 1.5 ora? A fele piat se tudtam meginni, amit vittem. Emberek kozott lenni jo volt, de ennyi. Mivel az egyik, még sulizo gyereken keresztul mentunk erre a helyre, tiszta erasmus feeling volt, jopar angol, chilei, olaszok, stb stb stb. Semmi extra. Buliba elindultunk, en viszont annyira nem elveztem a dolgot, uh egy laza setaval a hotel felé kanyarodtam véletlen. Pedig a terv az egy eros aljasodás volt.


Altalanossagban nezve, az 5. hét végére kicsit bepossadtam, kedvem is szarabb lett, talan eljott az elso mélypont, a meloban sem minden ugy ment, ahogy terveztem, kajalni is tobbet sikerult, mint akartam, futni meg kevesebbet. Nekialltam keresni egy konditermet, neki kell indulni, mar egy hete nezegetjuk egymast a kiszemelt helyszínnel, a kifogasom az volt, hogy eloszor a futásra kell jobban ráállni, ez (nem akarom elkiabalni, de sikerult beroffenteni, feb 26-an mar tul voltam az elso 8km-es szakaszon - ami egy olyan futás volt, mint még soha: 4 hidon kereszteztem a folyót vmilyen iranyban. :D) No aztan viszont elkezdtem optimista enem magamraeroszakolni, azota mar jobb a helyzet, szoval nem fogok sirvafakadni.

Van par emlitesre melto, osszefuggestelen bekezdésfoszlany a meloban eltoltott idovel kapcsolatosan, ezekbol szemezgethettek. A zenéről csak annyit, h 1 hét alatt találtam egy Heat nevu fasza radioadot, minden megy, ami a 90'es evek ota nyugati zene, egeszen dávid gettáig, meg kelvin herriszig. De a Kelly Clarkson Heartbeat cimu szamatol mar nagyon kivagyok. A Nelly furtado maneater csak azert nem idegesit annyira mert azt szeretem.



A sügér kollegák
  • még az elején nem akartak nekem gyartani rendes fenykepes belepokartyat, csak latogatoit. Hogy sikerult? mondom az olasz csaj miert kapott akkor? - Hiba a folyamatban, na egye fene, kapsz te is.... inkabb nem kommentálom.
  • van kollega aki megkérdezte, hogy Mo.-gal hataros Nemetorszag? Vagy hogy a nemtudommi sofia az a mi focicsapatunk? De olyan is volt aki csak siman betolta, hogy "where is hungary?".... De Puskás nevével jo sokan tisztaban vannak, az biztos.
  • van aki ugy akar telefonkonferenciazni, hogy nezi a nema prezentaciot egy internetes linken (uj kollega), mert nem jon ra magatol, hogy a megbeszeles helyszinehez a meghivoban egy telefonszam be van irva, amit fel is kellene hivni. Majd amikor ezt elarulom, becsorog, es jol belerohog a mar 15 perce futo konferenciahivasba :D
  • egyik asztaltarsamnak fogalma nincs h melyik partra ment mexikoba 3 hetre nyaralni... "o nem jo a terkepes dolgokban" egesznap mindenki ezt kerdezgette tole, h milyen volt, sot, egesz heten, mar en untam.. 
  • ugyanez a csaj, mikor megkerdezem milyen volt a hétvége, az a valasz: "ahh végre egy hetvege, nem ittam egy kortyot se, hu de rég volt mar ilyen"... egy masik azt mondta, hogy itt az ivászat a nemezti sport, es ezt tobbszor is meghallgattam azota h eloszor mondta..
  • és még mindig ő, az irodankban beepitett suto elott habarja a nyers tojasokat, es a sutomikrofelesegben gyartja maganak a rantottat minden reggel 9kor. majd minden aldott nap otthagyja a rohado tojasos tanyekorat, egyeb ebedmaradékokat. mindennek kell vagy 3 nap hogy eltunjon. horror... :S
  • volt egy bevezeto oktatas a gyarban még kb a 3. héten. Otthon 2 napos volt, itt 1.5 oras. semmire nem volt jo (az otthonival ellentetben). Raadasul kint volt 4 fok aznap (direkt megneztem), es az egyik ****** eloado BEKAPCSOLTA A KLIMAT...  nem hittem a szememnek.
  • leesett az olajár, megy a sporolas a cégnél, meg minden, de azert az osszes angliai programos ropkodhet aberdeenbe egy nagyfonok-pofavizitre. ezt ki érti? én meccsre mentem helyette, mivel már megvolt a jegyem. :D
 A többiek
  • a foni mindig poenkodik, ha 3kor lepek le, ha 6kor, hogy "már"? o mindig fel9tol van kitudja meddig, uh mar 1-2x visszacsesztettem, h "de en idoben erkeztem" :D:D:D
  • heti 2 nagyobb beszamolom van, az elejen megkaptam az ivet, hogy powerpoint jo csak, semmi mas, meg hogy legyen adat adat adat, ez van mindenekfelett. A ket beszamolo kozul az egyik egy nagyobb csoporttal, masik negyszemkozt a fonivel van, az elso hetekben csak kamillaztam, mostmar végre vannak neha hozzaszolasaim is, meg/mert en is tudok mutatni ezt azt a folyamatban levo dolgaimrol. az elso par heti nyugi utan azert felporogtek a dolgok.
  • apropo, itt penteken az irodai allomany 90%-a 12.30kor elparolog. itt ez a modi. h-cs-ig tobbet dolgoznak vmivel ezért viszonzasul
  • pénteken mindig 10kor viszont mindig unnepi gigamega reggeli van a menzán, (a melosok nagyon ra vannak gerjedve, mert a muszakforgas miatt csak 4 hetente jutnak hozza) ami miatt délben a kantin full ures, igy az allando std fish&chips menu nem sok mindenkit hoz lazba
  • de hogy a sok bacon ledolgozzuk, van céges "futoszakkor", kedden vagy szerdanként mindig latom oket melegiteni, gondoltam mar ra h vmikor majd bekapcsolodok, hogy milyen egy edzés (a gyar teruletén belul edzenek, vicces)
  • nincsen post idojarasi korulmenyek nelkul: az irodaban még mindig megfagyni neha. ha veletlen kint 5+ van, bent maris kellemesebb, a melosok meg siman nyomjak overalban kabat nelkul a termelésben. es nem panaszkodnak, hihetetlen.
  • annyi uj angol szakszonak kellene ramragadni (es ragadt is), hogy csak na, raadasul a szotar utan elovehetem a muszaki erelmezot is... :D (gepelemek 2 rulez! - sohasem gondoltam volna, hogy abbol a formedvényből BÁRMI is egyszer hasznomra válik...)
  • a melosok egy resze nagyon rendes, segit, magyaraz, reszt akar venni abban, amiert en itt vagyok, egy reszuk az le akarna olni a szemével, van aki ignoral. van aki segit, van aki nagyfater, van aki hetvegi programlehetoségekkel, neznivalokkal, muzeumtippekkel bombaz, van akik gumicukorral kinal, van aki lelassit ha beszel hozzam, van akinek egy budos szavat se ertem 3xi visszakérdezés utan, uh ramondom hogy yes. :D valtozatos.
  • volt mar aki azzal poenkodott, hogy ha sokra vinnem a cégnél majd gondoljak rá :D:D:D es volt, aki reggel 7kor az irodaban kavezni hivott meg. szoval tenyleg mindenfele hozzaallasu ember van itt, idiotaktol a szemettekintetueken at a legnormalisabbakig. :D