2015. december 12., szombat

egy szakáll története

Már honapokkal ezelott kitaláltam ezt a címet, és azota is rohogok rajta. A téma, ami mindennel nagyobb hatassal volt azokra, akik olvasnak, akik visszajeleznek, és akikkel tartom a kapcsolatot. Már akkor rohogtem mikor az elso nagyob szakallas kepekre megkaptam a kommenteket facebookon.


Ha semmi mas oka nem lett volna annak h szakallt nvoesztek, a hecc kedveert mar csak akkor is megnovesztettem volna! :D Es rohogtem volna, hogy hogy ki van akadva mindenki. MOndhatok, hogy megoszto dolog lett ez a szakall: de ha az otthoniakra vonatkoztatok, akkor mondjuk 99-1 aranyban elitelt. :D:D:D El kell hogy mondjam, h a Strifler családon (es az itteni magyar szomszedaimon) kivul mindenki azzal cseszegetett heteken keresztul, hogy mikor vágom már le, meddig novesztem még, Judittol anyuekon, tesomon és kozeli baratokon at rég nem latott ismikig. Még olyanok is nyilatkoztak, akik már régem nem. Jo látni, hoyg egy szakall hogy megmozgatja az embereket! :D


 Osszességében elmondhato  azoknak a nagyrésze, aki régota ismer, mind azt mondta, h le a szakallal, az ujabb (itteni) ismerosok pedigazt mondtak, hogy igy nezek ki annyinak amennyi vagyok, jo, ha levagom az minusz 5 év. :D



Na de mielott kepekben meselnem el a szakall torténetet, egy kis hatteranyag.Miert? utalok borotvalkozni, lusta vagyok. Nem is, inkabb azt mondom, a borotvalkozassal eltelo idot hasznosabb dolgokra is tudom forditani. Anyunak volt egy jo mondaata kb 1.5 honap utan, hany hete nem borotvalkoztal kisfiam? 6. Akkor mostmar jo sok idot megsporoltal ahhoz kepest mintha hetente 2x borotvalkoztal volna, tehat igazan megteheted. :D:D:D Ezen is nevettem, de nem tettem még meg.

 A katari exemírnek (aktualis emir apja) is olyan szep bajsza van! miert ne lehetne nekem is szakallam akkor ?

Miert nem? mert Angliaban mar az 5 naposat is megszoltak, hogy he? (Jottek az olyan szovegek, mint otthon szoktak [elloptak a zongoradat? [es rajtafelejtetted a borotvat]]). Itt viszont senkit nem érdekel, ez nem az az orszag. Itt k.rvasok a szakallas. Nemegyszer volt olyan meeting, megszamoltam, felirtam, h 8bol 6an szakallban ultunk. (Miutan megszamoltam persze a meeting temajara figyeltem tovabb :D).  Aztan jott a lumberjack tema is.... :D

Aztan egyebkent itt van 11 megdonthetetlen erv is a szakall mellett - csak hogy megnyugtassam magam.  Aztan jott a a no shave movember... hat en ezt elore tartottam meg. Vegulis hogyis volt ez?  Aug 16an érkeztem katarba, ahol 1x erkezes utan, egyszer aug 25en borotvalkoztam meg, ha jol emlekszem, utana legkozelebb 10. 26-an, kerek 2 honap, 9 hét utan. Mi a durva? Hogy egy nyisszantasnyit hozza sem nyultam. GImis Kolis koromban volt tobb szakallas nevelotanar, azt mondtak, hogy egy szakallt mennyivel konnyebb karbantartani! :D Na en sz.rtam a karbantartasra, a végén azert mar megindult elég "meredek" iranyba a dolog. Nade jojjon a folyamat.

08. 21

 08.26.

09.09

fodrasz utan! :D 09.09
 
09. 11. az USA emlékére

09.23 az elso Sealine tura Katiékkal

09. 25 - még vagány, mi? :D
 
09.29 azert ott az adamcsutkanal mar kezdett durvulni

10.09 - mit nem tesz a perspektiva! Scooby doo!

 10.10 - ugye h elotte nap joval szarabb volt?

10.15 kinai vizumert sorban allvan

10.17 superbike futam 

 10.20 Souq Waqif

 
10.23 - a masodik sealine. ez egy kurvajokep akarki akarmit mond! :D:D:D


10.24 zeekreet Petraekkal

 10.25. 2 honaposan. Talan itt abrandultam ki. Masnap estem neki. :D

Uh mivel legfokeppen Judittol is azt hallgattam, hogy mikor mar mikor mar... :D Ibolyek itt voltak ok is hecceltek, és mivel ezt tettek, megmondtam nekik h addig tuti nem vagom le, amig itt vannak. Majd hazamentek, én meg egy hetkoznap delutanon ugy dontottem, hogy akkor most. Nyissz. Nem volt egyszeru, de megvaltam tole. Utana kb pszichesen leglaabb egy hetig furcsa volt az egesz.

Figyelem, nyugalom megzavarasara alkalmas kepsor kovekezik.

let's do it


 


Hat ez volt a szakallam története. Amikor mentem masodjara piat venni, azert jol megneztek a QDC-kartyamat. Meg meloban is jottek a poenkodasok, hogy hol van Attila... :D
 

Lesz-e még? Januarban minden bizonnyal. Azert annyira nem szeretek borotvalkozni, h honapokon keresztul megtegyem hetente legalabb 1x. :) Képek itt (29 db)