2016. február 12., péntek

party - Gareth Emery @ Dubai

Csütörtök este jo keson erkeztem meg Abu Dhabibol, az utam pedig egyenesen a novemberben kitapasztalt fenomenalis gyrososhoz vezetett, egyreszt mar ehes is voltam, masreszt ugy voltam vele, hogy +1 dürüm el fog ferni hajnalban ha majd halalfaradtan megérkezem.

Gyors zuhany, nehany Guiness, tovabbi zenei hangulatfokozas, és mivel már az este 8as ingyenbemenetelt lecsusztam (nem is keszultem ra igazan), nem kellett 22:00ra megérkeznem... Johet a mellekstory: ugy erkeztem az Emirségekbe, hogy az egyik telomon careem, de csak nyomonkovetesre, net nincs, a masik telefonomon csak uber, careem nem mukodik, de net van, a Judittol elcsencselt (tudjatok a titkos projekt része) tableten meg mindketto, de szinten net nelkul. Na ebbol kellett magamnak fuvart varazsolni, ugyanis en ugy voltam vele, hogy a digitalis taxiera nalam is megkezdodott, nincs tobb taxizas! :D

Na ebbol az lett, hogy a magyarorszagrol szarmazo uber hozzaferesem kb 1 perc alatt letiltották - kesobb utlevellel es hitelkartyaval kellett bizonyitanom, hogy valoban en vagyok en, nem pedig valaki a lopott adatokkal akar a szakallamra dubaiban kocsikazni.

A careemmal is macera volt, vegul laptopon sikerult megrendelni, kozben 8x hallgattam meg még1 utolso szamot aztan indulas, majd ugy sikerult "nyomonkovetni", hogy az egyik telefonom megosztottam a netet, a masikkal wifin felcsatlakoztam... utana pedig az egyikrol hivtam a sofort, hogy na mi a palya... :D A lenyeg h sikerult, 23:15 kornyeken megérkeztem a helyszinre.

a Zero Gravity belul

Ami furcsa, nem is ertettem ugy a buli folyaman vegig - vagy csak atb.sztak, ha az ember egy szimpla vodkat kert szodaval, illetoleg ha egy duplat, akkor is "csak" 80 dirhamot kellett fizetni. Azert karcos italárak.... Ehhez nezve a 100 dirhamos belepo (1 AED kb 80 Ft) mar "szinte" olcsonak szamitott. Na sebaj. Aki olvasta az elozo bejegyzest tudja h miert nem erkeztem meg 9 elott hogy ne legyen beugro.

ez itt a kert

Na szoval ellötyöresztem, 1-2 idegennel feluletbeszelgetesbe keveredtem, csinaltam 1-2 fotot, hat most hogy lehet ezt leirni, amikor az ember egyedul megy bulizni?! Jo szarul hangzik, olyan mint moziba menni egyedul, azt sem szokta az ember.... Szoval a varosnezni, vagy elmenyparkba az ember azert konnyebb indokokkal megy egyedul. De bulizni? Hat azert mentem, azert akartam mindenkepp menni (sajna Dubaiban lako Evibaratom nem ért még ra ekkor), mert egy régi kedvencem Gareth Emery pörgette aznap a lemezjatszokat csavargatta a potmétereket.


En meg egy oldalrol elegge elektronikus zenemu kedvelo vagyok :D Es mindig azt szoktam mondani, ha valami nagy kedvenc van valahol, amire ra vagyok kattanva, akkor abbol barmi jo kisulhet. Es vagyok olyan elvetemult, hogy ilyenkor megindulok akar egyedul is. Jo, nyilvan jobb lett volna, ha Juditka is ott pörög, -  bar ö nem tudom hogy ilyen zenere mit kezdene magaval - vagy az otthoni groupos tarsasag, na veluk mar voltunk Gareth Emeryn nem is egyszer, az volt csak am a buli! :D:D:D:D Vagy emlithetném Trance Eleket azaz Árpit, aki meg ugye az ilyen zenet magasztalja fel az égbe, hiszen öt sem az edesanyja keresztelte Trance Árpádra... :D



Na, lenyeg a lenyeg, a bulit reszletezni nem lehet, frenetikus jo volt. Tranceban/Gareth Emeryben jartas egyeneknek alljon itt 1-2 példa (a teljesseg igenye nelkul), hogy mifele zenekkel tancoltatta a DJ a nagyérdemut: Hands, Reckless, Axwelléktol az On my way(!), Untouchable - Tritonal & Cash Cash, U, Zombie Nation egy foglamam sincs milyen de szetvered a hazat remixben, Lights and thunder, Concrete Angel, These hands I hold, es persze nem utolso sorban a Sanctuary. A Exposure, Metropolis, ezeket mar ne is emlitsem.... Két dolgot emelnék ki: utolag kinyomoztam, hogy Kenneth G es W&W Remixben hallottunk Adeletol a Hellot, hat huhuhu volt :D. Nyilvan nem azert tudok mindent ennyire, mert jegyzeteltem az alkaromra, hanem mert azert egy rahedli videot csinaltam, ha nem is mindenrol, egyet viszont megosztanék, ez minoségre, hangra is talan a legjobban sikerult, jol visszaadja a "trance a pálmák alatt" hangulatot. :)



Szoval nem 10 fos tarsasaggal mentem, de nagyon jo volt. De ahhoz hogy az ember egy ilyet igy elvezzen, na ahhoz az ilyen zenet szeretni kell, nincs mese.



Amikor Gareth bacsi elkoszont, furamod az utoDJnek maradt majdnem 1 oraja... utana szepen lassan eloszor a zenet csak lehalkitottak, majd eleg gyorsan le is csavartak teljesen, és szepen hazazavartak mindenkit 3kor. Kiabrandito volt. Milyen jo lett volna levezetni egy Guiseppe Ottaviani, vagy valami, na. :D De azert mivel most tudom hogy mi volt a masnapi program, lehet jobb volt igy. :D



Visszafele mar nem volt meg lelekjelenletem, hogy en a careemmal sz.rakodjak bevagtam magam egy taxiba, és egy brutalisan sikerult szerda utan, 3 ora alvas, és egy 21 oras, atomrpogramozos, hullamvasuton 9x szetrazatos, bulizos este utan alomra szenderultem - vegem volt mint a botnak.


A helyrol meg egy fontos dolgot elismételnék, amit talan mar osszel is mondtam: tengerparti kornyezet, palmafak, felhokarcolok korulotted, ez mar onmagaban eleg kiraly alaphangulatot eredményez. Kikialtottam kedvenc eddigi kozelkeleti-szorakozohelyemnek, mar ha lehet ilyet mondani egyaltalan, mivel olyan sok helyen voltam mar szorakozni itt a kornyéken :D:D:D