2015. augusztus 13., csütörtök

2 hét őrület

Két hétig, egyedül vagyok a szülők távol, élvezem hogy csak az enyéém a lakááás! - mesélték '98-ban az Animal Cannibals szamaban. Nahát itt most kérem csak a 2 hét stimmel: én voltam 2 hétig mindentol távol, és élveztem hogy nem az enyém a lakáás! :)

Mindenrol beszamolni lehetetlen, keptelenség, és feleslegeses is, nomeg a blog elvileg az angliai élményekre fokuszal, nem pedig arra h mi van akkor ha innen lelepek. :D Élég huzos program lett a kicsit több mint 2 hetes szabimra szervezve, vazlatosan elmesélnem, hogy hogy is voltak a dolgok.

Pentek estetol szerda reggelig 11 gyrost ettem, de nem fogom végig részletezni.

Péntek este erkeztunk, Judit anyukaja jott ki elenk a reptérre, kimentem dunakeszire, tiszta fura volt, h nem megyek a sajat kis megszokott otthonomba.... Vacsi bableves aranygaluska. :D Szombaton delelott 1-2 ugyintezes, utana pedig Ricsárdbarátom legenybucsuja kovetkezett, vegulis delutani programmal inditottunk, BPtol delre egy kis jet ski program, este bent a varosban pedig iszogatas, limuzin, majd totalis ereszdelahajam, reg tartottunk mar ekkora kanbulit.







Lgb hajnalan Endrebarátomnál huztam meg magam, aztan delelott irany Dél-Békés, Juditék elindultak velem, noverem pedig szemben otthonrol, Csongras kornyékén at lettem adva a kette szamu transzportnak, Andi Annával jott elém, es egybol megnyertem egy vezetési lehetöséget. :D


Furcsa volt ám hazahaza is megérkezni, a vasarnap du pilledösen telt, mamámnál rántott husos ebedmenu, talán idén még nem is ettem rántott hust. :D Kesobb meeting Gerdáékkal, este grill party a kertben otthon, mintha ehesek lettunk volna. :D Hangulatos osszejovetel sikerult, csak egyszer ernem mar meg, hogy mikozben Apu nekiall grillezni, mar ott ul mindenki es dumalunk, nem pedig nekiall a napon grillezni, megcsinalja a kaját, aztan mire kesz mindenki beszallingozik, eszik, majd ulunk az ures tanyerok (es a tele tálak) elott. :)


Hetfon en voltam az ugyeletes, aki vitte annat uszotanfolyamra. Szerintem 10+ eve nem voltam otthon kint a strandon, amit azota latvanyosan felujitottak, nagyon pro lett, es hetfo delelott leven volt olyan fel ora, hogy a tanfi utan ketten voltunk a nagymedencében. Mienk volt az egesz strand! :)



Ezt kovetoen el akartam intezni 1-2 ugyesbajos dolgot, t-mobile megszunt, OTP technikai szunet miatt zarva, it-s ember nincs bent ma, meg még sorolhatnám, nem az en hetfom volt. Mamámnál ebedmenu a valtozatossag kedveert bableves aranygaluska! Dehat en rendeltem, es a bizti kedveert meg egy kis paprikas csirke galuska kombot is bekuldtem ra, nehogy veletlen ehes maradjak, majd a delutan kozepen indultunk is vissza BPre Petraval, aki volt oly kedves es elvitt, innen is koszi. BPn oltonyvasar, stb, majd irany a Froccsterasz, light program a sracokkal.


Kedden reggel nyomtunk Judittal egy kavet a Mammutnal



majd nem volt megallas egesz du 4ig, oooruletes rohanasban voltam, mire mindent elinteztem diploma masodpeldanytol a tomorrowlandre bevasarlason at a kulcsmasolasig. Delutan 4re jutottam oda, h egy kis nyugi, Enikovel taliztam egy rovidet Dobival csobbantunk egyet a MOM uszodaban, majd irany a tarolóba megvaltani a vilagot és rendetrakni. Juditot felvettem melo utan, irany hozzajuk, alvás, kész. Sok mas egyennel is volt rola szo, hogy ha belefer meeting, bocs mindenkinek, de bazira nem fert bele, tul feszes volt a progi (a strandot leszamitva :D - dehat ebben a hosegben nincs mit tenni...)

Es mar el is erkezett a szerda, Endrenel hagyott cuccaimat organizaltam delelott, 2 taskaval kellett elindulnom Belgiumba, 1 ami jon velem tovabb, 1 pedig amit az Arpi hazavisz TL után.  Du 2-3 kozott megindultunk eletunk egyik legjobban vart utazasara, meseorszagba, a Tomorrowlandre... Dehat errol mar volt szo itt. :)

Tulelve a Tomorrowlandet, irany Genf egy kis legcsavaros szutyokkal. Mire odaértem, mar halalfaradt és kimerult voltam (reggel 9, mar 1 napja nem aludtam), uh iszkoltam egyenesen a Csabibaratomhoz Grindelwaldba vonattal.

3.5 ora ut, majd 3-4ezres hegyek minden oldalon, ahol :D 1 teljes napot vegigaludtam, és még utana nap sem voltam 100%os, szerdara "gyogyultam ki".  Hihetetlen tajakon jartunk, hegyre fel, hegyre le, minden, stb, nagyon faja volt, nem részletezem, mert mondom, ez a bejegyzes csak egy vazlatos helyzetjelentés! Varazslatos tajak, megint! :D Boboztunk, felvonoztunk, trottibikeoztunk, soroztunk, minden ami kell. :D





Onnan csutorotkon mentem at eloszor Thunba, utana Zurichbe, Norahoz, vele bandáztunk, Zurich, Luzern, Rajna vizesés, ismét marha jo helyeken voltunk, nem irom vegig, mert reggelig tartana. Volt kerem itt is hegymaszas, flangalas a varosban, diszvacsora, meg minden. :D




Nagyon fasza volt ez a svajci kirandulas, csak a fesztival elott kellett volna cisnalni, dehat ez most igy volt megvalosithato. :D  Koszi a vendéglatast mind2 helyen! :) Vasarnap reggel pedig bevegeztettett a szabadsagnak, ismet dusseldorfi atszallassal irany vissza Newcastlebe, az utolso 1.5 hétre, meg is érkeztem kora delutan. Mondanom sem kell, nagyon relaxalos, pihenos, nyugodalmas 2 hetes szabadsagon voltam tul.... :D