2015. augusztus 13., csütörtök

Tomorrowland

Hogy kerultem a Tomorrowlandre? A kov bejegyzesbol megtudjatok. :)
WARNING - Ez a bejegyzes a halvany 1%at se tudja visszaadni annak az elmenynek, amelyekkel Belgiumban gazdagodtunk. Nem is irok teljes kronologiat, csak 1-2 gondolatot. Elkepeszto volt.

 
Julius  22, szerda. Endrenel hagyott cuccaimat organizaltam delelott, 2 taskaval kellett elindulnom Belgiumba, 1 ami jon velem tovabb, 1 pedig amit az Arpi hazavisz TL után.  Du 2-3 kozott megindultunk eletunk egyik legjobban vart utazasara, meseorszagba, a Tomorrowlandre.


Az RTL Klub videoriportjat itt találjatok. Aki nem tudja mi ez a fesztival, annak érdemes megneznie. :D  En masszivan elkerultem hogy nyilatkozni kelljen! :D

 Axwell & Ingrosso

A fesztivalt nem birom igy elmeselni, kib.szott jo volt, a BS kismiska ehhez kepest - ami nem jelenti azt h azt nem szeretem, de ez grandiozus a BShez kepest. B.szott durva h mekkora az egesz hely (egy tavakkal teli kozpark iszonyat jo diszletekkel, grandiozus nagyszinpaddal), zenek allatok, kemping is tok jo volt, kozmetikustol peksegen at a lidlig minden volt a kemping teruletén. Folyamatosan 4 helyen kellett volna lenni, annyi minden erdekelt volna.


Csutortokon satorallitas, kempinges buli, végén Dimitri Vegas & Like mike vs Yves5. Bemelegito nap volt. Penteken Dyrora érkeztunk, majd PureNRGvel folytattuk, majd jott a W&W, Nicky Romero, Alesso, majd ismét trance téma: Andrew Rayel, Aly&Fila, és én a Markus Schulz bulit mar nem birtam végig. Brutal nap volt, pedig hany helyen nem voltunk!

 

Irtozatos party, és fasza ido! Naptejjel a zsebemben indultam meg bulizni. Merthogy a satrunktol, ami a kempingben nem is volt sz.r helyen, 30-40 perc setara volt a nagyszinpad am, ami a TL kozelebbi végén volt... :D


Na aztan jott a szombat, az egyik legjobb buli, akinek szettjét még sosem hallottam eloben : Don Diablo, (elotte Tom Staar & Kryder), Vinai, Chainsmokers, Sander van doorn, majd kepszakadas, teleportalas :::D:D pedig Laidback Lukera akartam menni, aztan valahogy a kajaldaknal kotottem ki, majd egyenes ut vezetett Armin szettjere, majd DV&LM megint, meglepo modon itt szerettem meg oket, és aztan jott a nap zarasa, a legkiralyabb a LEGLEGLEG, az "ezért jottunk" kategoria, Axwell & Ingrosso. Sírtunk.

Axwell & Ingrosso Live Set TL 2015

Az egesz TL egy modon lehetett volna jobb - bar Arpi és a magyar bagazs jo tarsasag volt, ha az otthoni sracokkal egyutt eltuk volna megezt a brutal atom eseményt.... Na de majd! :D En barkit szivesen elkiserek legkozelebb is ;)


Amugy a fesztivalt high tech megoldasok, és pro szervezes jellemezték: NFC-s karszalagunkra neten lehetett bankkartyarol feltolteni a lovét, ami megmaradt, fesztival utan 1 hettel visszautalták, a karkoton levo gombot nyomva bulitarsakkal lehetett fészen ismerosnek lenni egy villanas alatt... Apropo a fesztival penzneme a PRL pearl azaz gyongy, 10 pearl = 15 euro. Egy 3 dl-es sor 2 pearlbe fájt, az ugye 3 euro, ami kb 900 Ft ugy nagyjabol (tehat 300 / deci). BSen a 4dl-es sor kerul 800(?)-ba, ami azt jelenti, h 200/deci. Egy hambi, egy gyros bent a fesztivalon atszamolva kb 1800 Ft. Nem olcso, de en meglepodtem, mert azt hittem hogy brutaldragabb lesz ennel. Mindenesetre mentunk a kempigen kivulre is bevasarolni par wiszkaszt meg colakat meg mindent tobbszor.


Mobil zuhanyzok, mentem mindig reggel 6-7 kozott mert akkor még nem volt tomeg, mindosszesen 1.5 pearbe kerult egy zuhanyzas, fasza meleg viz, tagas tiszta box, senki nem surget. Telefontoltes: mobiltoltokkel, 10PRL kaucio, kapsz egy kis eszkozt, azt radugod a telcsire, feltolti. Ha lemerult, ingyen toltocsere. Majd toltesz megint.

No stressz, Everybody f.ckin jump!:) Eletem nagy elmenye volt! :)

 Es csak vasarnap aztunk szarrá, aztap en mar nem is buliztam rendesen, mert annyira szarul voltam a szombati tetofokarahagahangulat utan. Es ha nem is buliztam rendesen, de azert eloszor valami atom dutch hardcore jump buliban voltunk, aztan elkeveredtem Alle Farbenre, egy hajo-felszigeten volt a buli (Bakermat & Friends), majd Green Velvet, kesobb pedig Nervo & Steve Angello... Es ekkor eljottem. Afrojack, hardwell, Tiesto & a 3 are legend buli kimaradt, amit nagyon sajnalok utolag, de a korulmenyeket nezve nem volt mas valasztasom:


Delelott még jo szarul voltam, igy nem is illuminalodtam be delutanra, elhagytam elozo nap a pulcsim, szarraaztunk, egy kukaszsak volt az esokabatom, megfagytam, pulcsik sold out, labam fajt, minden bajom volt, minden osszejott. Igy ugy dontottam, hogy inkabb hamarabb lecelek (elvileg 2.15kor ment volna a vonat antwerpen felé), és majd csovelek a reptéren.

Azt ott mi tartjuk! :D

A TL Hihetetlen elmeny volt az egesz, zeneileg, fesztivalugyileg, mindenhogy. Siman mennék még1x. :) Ennel reszletesebben csak videokkal, kepekkel tudnék rola beszamolni. Iszonyatosan jo volt.


Utana meg? nemkicsit viszontagsagos utan volt az antwerpeni repterre (ahonnan naponta kb 4 gep indul, ezert mindenki hulyenek nezett hogy oda akarok menni): szarraazas, busz, nemjonavonat, szakadazeso, nincs nalam euro kp, sorolhatnam, majd zarva volt a reptér!!!!! ezert egy lepcsohazban csoveltem 5 orat, mire kinyitottak. Hotel a kozelben semmi, ami volt az 400 euro. Koszi.:D minden tultelitett a TL miatt.... De tuláltem, Irany Genf egy kis legcsavaros szutyokkal. Mire odaértem, mar halalfaradt és kimerult voltam (reggel 9, mar 1 napja nem aludtam), uh iszkoltam egyenesen a Csabibaratomhoz Grindelwaldba vonattal, errol hamarosan lesz szo. :D

 
Don Diablo

Kerestem még 1-2 kepet, de nem találom. Sebaj. :D Ez a bejegyzes a halvany 1%at se tudja visszaadni annak az elmenynek, amelyekkel Belgiumban gazdagodtunk.