2011. június 14., kedd

B-Day party ismét

Ahogy tehát írtam, sírva fakadásra továbbra sem adódott lehetőségem. Ahogy már írtam, egy román csaj (Cristina) hazament, 1 az el van veszve (mert ő nem Erasmussal van itt, hanem rendesen = más társasága van, csak félév elején beszéltem vele 1x-2x...) a maradék 3ból 1re mondtam eddig hogy normális, a másik 2nél kinyílt a zsebemben a bicska. (De ennek oka van, nem én kezdtem az előítéletemmel!) Tehát a 3ból a normálisnak volt ha jól emlékszem talán 22.? születésnapja, ezen apropóból a Duvillard "partytermébe" szerveztek egy kisebb összejövetelt.  Hétfőn délután előtte átmásztam Rodolfohoz és Jaiméhez mert közös prezit kell tartanunk Afganisztanról és Irakról kedden, ott szöszöltünk egy darabig, nem sikerült befejezni az egészet. Donato ment boltba, vetettem vele sört magamnak is, aztán meg is indultunk.

Kezemben a síelős brigád által sokszor fogdosott típusú Kroenenburg 0.25l - Donato vett megint egy idiota sapkát, most fehéret... :D

Na aztan természetesen az megint igaz volt, hogy 8ra volt hirdetve a "party" mi 5en érkeztünk 1xrre (mint tapasztaltak 9 után!! - érdemes a képen nézni mennyire világos van este), természetesen előttünk kb 3 v 4 ember volt ott, sebaj, ez a délamcsi mentalitás, megszoktam. Szépen lassan futott be mindenki síró szemekkel, hogy ő ugyan nem akar semmit inni, merthogy neki holnap suli van. Na mondom ne vicceljetek már, neekm is az van (du 1kor :D - viszont kellett kelnem reggel befejezni a prezentációt amit eloadtunk kedden) aztan néhányakba (főleg Marianba) sikeresen tudtam tankolni az utolsó fél üveg házipálinkát, ami ezennel ki is fújt, hála a jó égnek nem nekem kellett meginni. Társaság szinten olyan 17-23 :D közötti ember volt a maximális létszám, echte francia csak 2, mindenki más vmi bevándorló afrikai :D vagy cserediák.

Az egész buliról olyan tul sok mindent nem lehet elmondani, egy-két gondolatot fűznék hozzá így a képek előtt. Ana-t a mexikói csajt szamon kértem, hogy ne kérjen engem számon :D hogy én miért nem szolok nekik (lásd FIMU bejegyzés) sőt mivel megírtam enki már az egész storyt facebookon hogy nem én vagyok a p*cs, és ő nem válaszolt, még ezt is ÉN tudtam szamonkérni, modogatta is hogy sorry rendesen. :D na mindegy.

A másik említésre méltó dolog, hogy a 2 idiota román közül az egyikkel (a csajjal - Elisabheta (? a h nem tudom hol van a nevében :D)) meglepően érdekes módon sikerült értelmes párbeszédet kialakítani, tisztára el voltam hűlve. Ennek örömére egyből is szembesítettem vele, hogy a félév első felében mikor én többször próbáltam őket hívni szocializálódni, miért b.sztak mind a 2en válaszolni, természetesen csak terelt, de mondtam neki h legkozelebb is megkérdezem, addig találjon ki valami jó indokot! :) Kb itt is a story vége. Amugy irigylésre méltó volt nézni, ahogy a 3 román románul kavar egymásnak - ez az amit én itt nem sokszor tudtam megcsinalni magyar változatban, mert nem nagyon volt kivel.

A bulin amugy volt minden, olaszszöveg felolvasó verseny, vodkaösszetevők felolvasása magyarul (a hazipalesz vodkas üvegben volt), allitolag roman tancitanci, inna, dragostea din tei (el voltak hulve rajta hogy milyen jo fonetikával éneklem a dalszöveget)



És állítólag a románok otthon utálják ezt az Inna témát

Nade nézzünk 1-2 képet
Rodolfo, Silvia, Adelio, Tristan, Louis2, Alejandro, Jaime, és AngeLO LObrutto :D all: Eduardo
A csapat nemzetiségei: mex,mex, paraguay,friancia,argentín,bolívia,mex,olasz,brazil

A másik oldal
Fogalmam sincs, Anass, fogalmam sincs, Ana, Jorge, Marian (mögötte ül Donato), Elisabeta h nélkül, fogalmam sincs és Rodolfo
és akkor: bevándorló, bevándorló, bevándorló, mex,mex,román, olasz, román, bevándorló, mex. :D

Maga a maffia. Palermo. Halál. Lehet félni tőle! :) (Angelo)

Ana, Jorge, ÉN, DonGatto, Elisabeta, Marian

Neki volt születésnapja, ki is ütötte magát a végére rendesen

Jorge alapjában véve az egyik legnormálisabb mexikói, bár ha ő azt mondja 8 óra, az se jelent csak 9et

Volt ki a legidősebb körkérdés is természetesen, amit majdnem én nyertem meg, de a képen látható ifjú már 25. Alejandro.



Amugy itt Froban a youtube videoklipek jelentős része előtt reklámot kell nézni, ami van amikor átugorhato, van amikor nem, rendkívül idegesít már egy párkereső oldal reklámja, meg a legujabb philips elektromos borotváé (ami a philips.hu -n nézve 98ezer magyar forint) sákk koúúúúr, sákkk kontúúúúr ide vagy oda. (philips senso touch 3D)

Ja és a pálinkát elnevezték úgy (nem tudom hogy a kifejezés lopott-e - én mindensetre jót röhögtem rajta), hogy Drops of Happiness - Las gotas de la felicidad azaz a boldogság cseppjei.

A bulinak 2 fele lett vége, illetőleg mondjuk úgy hogy a vége akkor szaladt szét.