2011. május 30., hétfő

1-2 elmaradt szösszenet

Szokásomhoz híven ismét lefelejtettem 1-2 dolgot, na túl sok mindent nem. Először is mindenkinek sok sikert és jo tanulast az Allamvizsgára (Robi, Ákos, Andris nomeg az egész logisztikus branch), na persze a többieknek is jo tanulast, és sok sikert pl a Rendszertervhez, meg mindenkinek mindenhez ami még hátra van, kitartás, már mindenki látja a fényt az alagút végén, nemsokára végzünk.

Elfelejtettem megemlíteni, hogy a biologiai órám 10.30as ébredésre van beállva, ha nem kell valami sz.r hazi összehozasa miatt hamarabb felkelnem, mindig ekkor ébredek, akár hajnal 3kor fekudtem le, akar 11kor.

Audrey már azzal csesztet, h Tourist-Boy, mert minig mindent lefotózok. Hát Istenem! :D Visszakanyarodva amugy az otthonléthez, elég furcsa volt ám látni BPn a turistakat, a nagy térképet böngészve, hogy most akkor ami a térképen erre az a valóságban merre is van. Azon röhögtem hogy par hettel/ napokkal ezelőtt még én csináltam ugyanezt, nem is kis mennyiségben, soha annyiszor nem még, mint az utobbi időszakban. :D

A vasárnapi programban elég szűkszavúan intéztem el hogy ettem egy Ecklert, de az valami olyan finom volt, (tudván hogy nem vagyok tul edesszaju nálam ez csoda), hogy majdnem sírvafakadtam rajta, máshogy nem tudnam körbeírni, nagyon jó volt, de ugy befaltam, hogy nem fotoztam le. :D Van itt sok minden furcsaság franciaországban, de az biztos hogy az ilyen cukrászdás dolgok minden pékségben alap dolgoknak számítanak, és műalkotásnak néznek ki. Nem tudok jól összehasonlítani, mert otthon nem jarok csak nagyon ritkan cukrászdába, de ami itt van cukrász cucc fronton, az durva. Félek h ez (is) jobb mint otthon... :D

És mivel úgy szereti mindenki ha a kajáról írok :D

Hétfőn viszont PA02 órán feljött a szó a pékségről, először mikor mondtam, h "we have bakery in hungary" (nekunk pékségünk van otthon), azt hitték h csak a francia - magyar összehasonlítás következik, aztan mikor elismételtem, h ugy értettem, a szüleim vállalkozása egy pékség, akkor padlózott a tanár is meg DonGatto is. Egyből elkanyarodtunk az addigi témától, és ki lettem pékség témában faggatva. :D Ezután volt szó mindenről, az Ecklerről, a tanár kitalálta, h az utolso orát akkor tartsuk a vasutallomassal szemben lévő cukrászdában, ahol ő meghív minket 1-2 igazán speciális dologra, ha akarjuk :D Miafene. Majd junius 20-a utan beszamolok h milyen volt a dolog. Ora végére viszont már kopogott a szemem az Ecklertől :D elmentunk Gattoval kajálni, majd a cukraszdaba venni egy ecklert. Na most lefotoztam. A kép nem adja jol vissza, meg a masik helyen szebb is, de ízre ez is kifogastalan volt, vettem is hát kettőt! Ja, hogy mennyi egy ekkora kis izé? (még jo h nem szoktam rá mar félév elejen - ezutan sem all szandekomban), 1.59 euro... van ára!

Egy vanilias egy csokis


Tehát nem olyan mint otthon, nem tejszinhabos, és kisebb is.  Belül valami nem puding hanem valami puding alapu kremes izé, kívül meg mintha mázas puding lenne. A 2 részenk az allaga tök különbözö a piskotaja meg ilyen k.rvajo puha, akkora mint egy emberesebb babapiskota. Amit még vasárnap vettem, az nem tudom milyen izut volt, de az is nagyooon jooo volt. Tehát en abszolut nem vagyok kajafüggő, de ez már tényleg jo, ha en igy aradozok rola. :D

A PA02 óran amúgy még a disznovagas mikéntjét is elmeséltem, persze rendes szókincs hiányában érdekes volt, de azért sikerült! :D

A hétfő délutáni RE42 iszonyat unalmas volt megint, hala az égnek 6 helyett 4re végeztunk... Megérkezett Jaime is, nem is mondtam: A délamcsik közül 9en voltak a hétvégén Monacoban megnézni az F1et... Miafene. Azt mondták nem volt rossz, de megkérdeztem Jaimét melyik kanyart lestétek, vagy honnan néztétek, fogalma nem volt. Na mondom akkor ez igazan nektek való nagydíj... (Ma hétfőn délelőtt értek vissza Belfortba...)

Na és akkor hogy 3 témát végül tisztábategyünk! (vagy tovább gondolkodjunk?! :D)

1, Bandi szerint a Ferihegyen (nekem még az marad) lévő Celebi cuccok oroszok, Robi szerint viszont :"a celebi az elvileg török cég, és ők végzik az összes gép földi  kiszolgálását bpn".

2, Ákos szerint a MAN jelben sakál van, nem oroszlán, ez már több mint hihetetlen! :D A wikin amugy azt irjak, hogy (http://en.wikipedia.org/wiki/MAN_SE) oroszlan, és tényleg a Büssing AG felvásárlásából jön. 

3, a ferihegyi légifolyósón történő leszállásról pedig ügyeletes légiszakértőnk írta: "nem tanitották, hogy mitől  függ az, hogy északról repül egy gép, vagy délről ; sztem forgalomfüggő, nem kifejezettem gépfüggő"

És akkor végre a Honvédség örzi a Magyar Koronát, hurrá! Elindult haza az Endevour, Mo-n van Charles Simonyi, Víztölcsért láttak Ausztráliában, nomeg nem elég, h lesz majd ValóVilág5 idézek az RTL fókuszból "Alekosz fél évig uralta a magyar médiát"... Ez RÖHEJ! a köbön. Ennyit tesz 2 nap amikor éppen "belepillantok az RTL Klubba. Lehet még a bepillantásról is le kellene szokni...



Bandi szavaival élve, "nem feszültem meg" :D Így h mostmár ismét utólértem magam a blogírásban és hétfő este 10 óra elmult talán hozzá is foghatok holnapra EI03ra a boszniai háborús prezentációt 0ról összehozni. :D