2011. február 12., szombat

Boardozás farmernadrágban

Az előzetes tervek szerint ma elmentünk síelni/snowboardozni. Én azt hittem, hogy ez valami szervezett kirándulás lesz, háááát, nem az volt :) A síterepre (Le Ballon D'Alsace (=elzászi léggömb?! :D), legmagasabb pontja 1241 m) a 11.30-as bussza indultunk, 27 km-re van Belforttól. Odaérve mindenki (11-en voltunk, rajtam kívül mindenki latin-amerikai :D) beözönlött a kölcsönzőbe, megvette a bérletet, majd hajrá.



Készítettem egy videós helyzetjelentést, kicsit sem vidékiesen ejtve az óó éés ááúúóó betűket, van hozzá kommentár. A hó tragikus volt.



Ezek után kiderült, hogy igazából a 10 emberből 1ik tud síelni, a másik snowboardozni, ők már szeptember óta Belfortban vannak, és a 2 héttel ezelőtti Val d'Allosba szervezett egyetemi sítáborban tanulták az alapokat. A maradékból páran ráéreztek, és elbohóckodtak egész nap, viszont volt aki 2 óra után feladta, aztan leült a büfében. Én próbáltam persze magyarázni nekik hogy mit és hogy kellene, de úgy nehéz volt a síelőnek magyarázni, hogy az én lábamon ott a snowboard. Engem meg persze csodálva figyeltek, és agyba-főbe dicsértek, hogy nekem milyen jól megy. A bolíviai srác jött normális tempót egyedül, egy ilyen rövid (400 m-es) pályán (és mivel nem siettem) nem tudtam olyan nagy előnyre szert tenni, h ne érje meg megvárni mindig az alján... Volt némi hüttézés, aztán 17ig elbohóckodtunk még.

Ahogy délben kezdtünk akkor meleg volt, simán melegítőfelsőben csúsztam, 3 felé kezdett hűlni a levegő, akkor már magamravettem a széldzsekim. :) Érdekes volt farmerben. Igazából azért volt legfőképpen gáz, mert ahhoz vagyok szokva, hogy mindig várni kell valakit, aztán ülünk, vagy térdepelünk a hóban. Na itt ezt nem tudtam csinálni, mert tiszta víz lett volna mindenem egyből. Úgyhogy inkább mentem mindig mégegyet, menet közben nem volt kedvem leülni / térdepelni.

Hazafelé egy érdekesség történt: Belfort folyólya a "La Savoureuse". Ahogy írtam, nem túl hosszú. Érdekes volt látni, hogy hogy néz ki, ahol még csak egy kis patak. :)