2011. február 14., hétfő

Le Restaurant Universitaire

Mondtam már többeknek, hogy mostmár megpróbálok a lényegre koncentrálni (hátha sikerül hehe :D) és csak az érdekességekről írni. Ma franciaóra, ebéd, Leclerc, papírozás volt a program. 3 dolgot emelnék ki. :)

1, Leclercbe menet (~ Tesco) sok mindent megtudtam ismét Mexikóról. Ott pl az itteni Opel Corsát úgy hívják, hogy Chevrolet Chevy, és az ottani Corsa az valami nagy hodály. Na ilyen hasonlóan komoly dolgokra kell gondolni. Viszont ezek még mindig azon a szón röhögnek hogy "Mezőkovácsháza". :)

2, Végre elcsíptük nyitva az egyetemi éttermet. NEM, nem ettem csigát. :D:D Mikor bementünk már akkor furcsa volt, hogy mivan, itt mindenki danone-t eszik az ebédhez?! :D Végülis úgy érkeztünk, h már nem volt csak 2 féle kaja, viszont akármit kért az ember, akkor is 3 eurot fizetett. Ha kell savanyusag, ha nem, ha kell danone, ha nem, ha kell "zsemle", ha nem, és ez mindenre érvényes volt. (Kivéve az üdítőre). Én hasábbal ettem valami olyan csirkét, mint a McDonald'sban a McNuggets. :) Ez így oké is, viszont lelocsolták valami ronda barnás zöldes szosszal. Nem az hogy ehetetlen volt, de azt azért legközelebb nem fogok rá kérni ha ilyen a szitu. Több kép itt (vigyázat, mexikóiak felfedezhetőek a képeken! :D)



Ami itt még érdekes volt, hogy leültük, a mexikóiak nekiálltak megenni a joghurtot. :) Aztán fogták magukat, és megkenték margarinnal a zsemlét :D Mondom mivan? Azt megették, és utana fogtak hozzá enni a normális kaját :) Az egyik meg nem szereti a hasábburgonyát. Észveszejtő. :D

3, Tettem róla említést, hogy az egyik mex srác (Jaime) feje tipikus mexikói tipikus bajusszal. Én nem szóltam neki, de ma reggelre nem eltüntette? :D Csak lestem. Mondtam is neki, hogy az egyik otthoni ismerősöm (Évi) pont ezt mondta, hogy beszéljem csak rá... :D :D :D Ez a story megér két képet, annyira nem latszik jól rajtuk a különbség, de azért hátha. :)

Előtte:
Utána:


Az "előtte" képen a jobboldali gyerek Cristien, megunta a síelést, elfáradt, megfájdult a feje, aztán átadta magát az alvás élvezetének. :)

+1: A kanadai gyerek tök jo fej volt, otthonról írt fészbukkkon, hogy mi az e-mail címem, mert h ismer vmi nagyfőnököt a hallgatói egyesületnél, és megpróbálja velük megdumálni, hogy hagy vegyek úgy zsetont a mosógéphez, mintha az ő "hozzáférését" használnám. Az általa emlegetett Marie egy jó kis 10 soros francia levéllel jelentkezett is, aztán végül angolra tereltük a témát, és oda lyukadtunk ki, hogy ha minden jól megy (ő odaszólt az irodába) tudok venni zsetont, anélkül hogy befizetném a 15 euros tagdíjat (amit még nem lehet adminisztrációs okok miatt - persze később majd le kell perkálni). 20.00 és 20:15 között kiderül. :D