2011. február 19., szombat

NeoLaser

Tegnap este tehát voltunk a NeoLaser elnevezésű helyen NeoLaserezni. :D (wiki itt hogy mi ez ). Aki még nem tette, olvassa el, mert nem fogja érteni a továbbiakat.

Tömören a paintballhoz hasonló lövöldözés. Igazábol hülyülni jó, de az én tapasztalatom az volt, hogy nem egy nagy szám. Ami tetszett: egy UV és mindenféle fénnyel kivilágított szószerinti labirintusban játszottunk ahol voltak  mindenféle emelvények (mint valami bunker vagy vár), ablakocskák, mindenféle tereptárgy. Hangos "énféle" zene szólt végig, SHM, scooter, minden. Amikor én "lőttem le" valakit, azzal minden rendben volt. :) 2 csapatban játszottunk, pirosak és kékek, összesen 11-en. Tehát a látvánnyal alapjában véve nem volt gond.

Ami viszont nem tetszett, hogy ez egy olyan játék, hogy ha lelőnek, akkor elszaladok, és megbújok valahol 5 másodpercre (amig nem tudok én is újra lőni). Ergó szaladhatok az ellenfél felé is, vagy bármerre. Paintballban az ember fogcsikorgatva próbálja elkerülni hogy meglőjék, itt meg igazaból magasról lehet rá tenni, hogy mi történi, ha valaki lelő, akár az ő irányába megindulva is lehet valami leágazó egérutat keresni. Ha két oldalról lőnek, akkor is tök mind1, hogy merre távozunk. Arrol nem is beszélve, hogy amikor lövöldözés van, akkor megy az ordibálás, nem hallani hogy most mit magyaráz nekünk a mellény, eltaláltak-e minket. A lézerpisztoly pöttye olyan kicsi, hogy kb alig lehet látni, különleges hangeffekteket nem kaptunk.

Ami viszont hiányzott és még látványosabbá tehette volna a dolgot és egyúttal sokkal érdekesebbé, hogyha lett volna a wikiben leírtakhoz hasonlóan füstgép mindenfelé. A saját lövéseinket eleve sokkal jobban láttuk volna, sokkal látványosabb lett volna, nem csak azt hogy motoszkál egy pont ott valahol a távolban, hanem a magát a "sugarat" is láthattuk volna, ami látványos.

Az egész végén kaptunk mindenféle papírost hogy kinek hány pontja lett, ki kitt hányszor lőtt le, vagy vállon, vagy háton. A mi csapatunk nyert (piros), igaz én összességében csak 7. lettem a 11-ből, de az a helyzet, hogy ha első lettem volna se tetszene sokkal jobban az egész. Egyszer kirpóbálni érdemes. Ha lett volna füst, lehet teljesen mást írtam volna róla. :D