2011. február 20., vasárnap

Partytime

Szombat estére előre szervezetten készültünk. Ismét a mexikóiak szobájában gyűltünk össze - én kb negyed9kor érkeztem - ezúttal kb csak 10-en, viszont jött egy francia srác is, Tristan. Pont panaszkodni akartam rola, hogy amikor 10 spanyol diskurzusát hallgatom, akkor az azért annyira nem kavar fel, mégha a jobb poénokat valaki le is fordigatja alkalomadtán. Ha 3an vagyunk, vagy 4en, akkor siman beszélnek angolul, de egy nagyobb társaságban nem lehet kontrollálni, nyilván nem fognak 1 ember kedvéért mindent angolul beszélni :D Ezért (is) jo volt, hogy jött a Trisan gyerek, mivel ő egy kanyi szót nem tud spanyolul, így már kapásból volt állandó jellegű angol beszélgetés is, akkor is ha nem én mondtam vagy kérdeztem valamit. Mondtam is nekik, hogy csak igy simán hallgatni is jó. :D Remélem a tendencia folytatódik.

Kiderült, hogy mexikóban 4000 euronak megfelelő összeget kell fizetni egy félévért az egyetemen. Nem nem hallottam félre, többször rákérdeztem én is és Tristan is :D Olyan dolgokról dumáltunk, hogy utólag furcsán nézek én is magamra: '56, ipari forradalom, Franciak vs Mexikó (van most egy kis diplomáciai balhéjuk), és még sorolhatnám, tényleg érdekes volt :D Ezek után megérkezett Jorge - szintén mexikói -, számomra a tegnapi este meglepetése, és mikor Silviatol sunyiban megtudta, hogy en magyar vagyok, elsütötte a varázsmondatot: "Attila, could you tell me, what does mean "Sziasztok" " ?? :D [Attila, meg tudnad mondani, mit jelent az, hogy Sziasztok?] Na egyből odaültem, aztán elkezdtem az interjúúút. A srac 2 hetet vakaciozott BPn mielőtt megérkezett ide. El is kezdtem egyből kérdezgetni, h mik a tapasztalatai. Az viszont a legnagyobb gáz, hogy azzal kezdte, hogy elcsórták a Morrison's 1ben az összes cuccát: tárca, fényképgép, stb. Égett is a fejem, nem győztem mondogatni, hogy sorry. Aztán persze kiderült hogy voltak a Széchenyi-fürdőben, meg még sok mas helyen, jo volt hallani olyan szavakat, hogy Blaha Lujza tér, meg Oktogon :D

A képen nincs rajta mindenki, sorban: Ana, Jorge, Silvia, Jaime, Tristan, Rodolfo. Nomeg én :D


Kb negyed 11ig voltunk Rodolfoéknál, utána mentunk a Rogers's Café nevű helyre. Élőzene SKA műfajban, 2 euros belépő, hangulatos hely. Az együttes neve: Les Lokataires.

Tristan + Alejandro


Ahogy a képen is látszik, itt mindenki ilyen kancsóba kéri a sört, aztán öntögetheti mindenkinek. Egy ilyen szerintem 1,5 l-es korsó 13 euro volt. Egy rövidke video a társaságról, a helyről és a zenéről:


Itt voltunk egy darabig, aztán megindultunk, hogy megnézzük a Piano Bar-t. Az sokkal "diszkósabb" hely, de szintén nem rendes partyhely, kicsi, beülős, minimális méretű tánctérrel. Mikor odaértünk egész jól pörögtek az emberek, aztán egy kis idő elteltével azt lehetett észrevenni, hogy kb mi töltjük ki az egész táncteret. Itt egy ugyanolyan sörös korsó nem volt "csak" 10 euro. Zene volt mindenféle francia is, de a mi a lényeg: volt Take over control, volt Alors on danse, Die like a G6, Barbara Streisand, és még sok minden. Na és persze csak odamentem a DJ archoz, telefonomba az alábbi sort írtam előtte: "Some Axwell, or Swedish House Mafia" ?" Nem kellett sokáig várni, 1 szám közbeiktatása után meg is érkezett a "One" c. kedvencünk. :D Két videó a helyről és a buliról:




Az egyetlen gond az volt, hogy - mint ahogy kitapasztaltuk anno Les2Alpesben - Fro.-ban ugy működnek a szórakozóhelyek, hogy ami hivatalosan disco, az altalaban belépős, és nyitva lehet reggelig. Ami nem az, hanem csak bár, és ingyenes, annak 2kor haragoznak. Így 2kor szépen ki lettünk tapsolva a helyről. Ezek után még felugrottunk Rodolfoékhoz, aztan kb fél4 körül értem haza.

Összességében egy jó este volt, eredetileg nem volt sok kedvem menni, még kicsit nyűgnek is éreztem. Aztán  onnantól kezdve hogy megérkeztem, már nem volt probléma. Ennél sose legyen rosszabb bulink itt. :) Azt azért viszont elmondhatjuk, hogy az otthoni partykhoz nem volt hasonlítható, ahhoz azért még sokat kellene fejlődni. :D

Bónusz: az első "nem énféle" zene, amit rámragasztottak :D