2011. február 7., hétfő

Lyon

A TGV-ről tehát Lyonban szálltam le. Itt messzebbre kellett pattyogni (~1.5 km) a szallashoz, 1-2 fotót csináltam itt is útközben, aztán kicsit később elmentem ismét vadászni, ezúttal lőttem egy parmai sonkás pizzát, nagyon finom volt. Ezzel kicsit bepótoltam, hogy síeléskor nem mentunk el egyik este sem vacsorázni. Bár egyedül annyira nem jó vacsorázni, dehát mára ezt dobta a gép :) Átballagtam a Rhone felett huzodo egyik hídon, kattintottam párat, aztan jöttem szépen eltenni magam, még meg kell neznem hogy mikor megy holnap a vonat, 12re Belfortban kell lennem. Itt vannak a képek. Azért nem is ragozom túl a dolgot, mert elvileg a feb 21.-es héten jövünk sulis csoporttal 3 napos kirándulásra ide - ahogy erre már tettem célzast korábban is :)

Ami még érdekes, h ez a Lyon jobb helynek nez ki mint Marseille, a latott utcakép alapjan nincs (akkora) ratyi és szemét az utcákon, rendezettebbnek tűnik, nem annyira ódivatú. Ennyi alapjan szinte az mondhato, h nekem jobban tetszik Lyon. Ami még kapcsolódik az előzőekhez, h itt sincs semmi kiírva angolul. Lementem megsasolni a metro aluljáróba hogy mi a téma, a pesti ellenőröknél némileg hatékonyabb rendszer fedezhető fel... Lásd a fotókat. Amiért ez pedig itt lenyeges, hogy bizony a jegykiado automatan sincs egy halovany idegennyelvű szó sem. Ez már azért na. :)