2011. február 10., csütörtök

A szobamban net szerintem sosem lesz :)

Ma sikerült aláírni a koli szerződés papírjait végre. Volt franciaóra. Megint én voltam a fő szónok, akitől az "új" dolgokat mindig kérdezte a tanár, aztan néha tudtam, néha nem. :) Ora utan spanoltam kicsit a kolumbiai gyerekkel, Christien, jo arcnak tűnik, el voltak hűlve, hogy en tudok síelni (hétvégén akarnak menni vmi masik ismerősével kiprobalni), nomeg azon is elég rendesen meglepődtek, hogy 1 EURO 270-280 forint. :) Nem baj, egyből feldobtam, hogy a Romanoknal nemrég még sokkal rosszabb volt a helyzet :) Megbeszeltuk még a sracokkal ezenkívül, hogy holnap este lesz vmi kis go out, elmegyunk iszunk valamit, meg dumalunk. Kííííáncsi vagyok mi lesz belőle! :)

Ezek utan persze meg voltam boltban.:D QuatreAS, menetközben rajöttem, hogy ez azt jelenti "4 ÁSZ". Belül annyira nem ász azért. Ezen kívül semmi lényegi dolog nem történt. Akartam menni úszni de aztán nem jött össze. Illetve némi fejlemény az egyéb dolgokkal kapcsolatban:

Igazabol jo fejek, hoyg én direkt azt a "kolit" választottam, ahol elvileg van mosogép meg net is, meg minden, és semmiért nem kell extra díjat fizetni. Ennek ellenére a következő a szituáció:

Net: a koliban NINCS alapvetőleves internet hozzáférés. Mindenki köthet magának szerződést a szolgáltatókkal, amit ugye nem lehet fél évre. F.sza. Mi marad? Mindenki ugy netezik, h paran összeallnak, és szetdobják, vagy hogy valaki befizet, és akinek kell, annak "szolgáltat" wifi routeren, pénzért, amit itt ők BOXnak hívnak. Tehát mit tehetek? Egyelőre az van, h keressek valakit, aki itt is van (mint kiderült, FEB 28-án!!!!!! KEZDŐDIK itt a vélég, ergó 21-ig tuti pangás lesz) és tud is nekem netet szolgáltatni. Össze vissza ment ma a szaladgalas, a vége az lett, h nagynehezen a belső hálózaton sikerült IRC chaten beszélnem egy gyerekkel aki Vannesban van most (Nantes környéke :) ), ő tudott adni egy masik mailcímet, akinek szerinte irjak, és tud segíteni. Ezenkívül beszereztem egy brazil arc mailcímét, nomeg a hallgati egyesületét (Association des Etudiants), nameg irtam egy jo kis reklamalolevelet az erasmus-irodásoknak is. Szoval ha most megyek ezt a blogbejeghyzést feltölteni, mellé 4 e-mailt fogok küldeni, csak a net ügyben. Amig nincs előrelépés, addig marad a kanadai barataink altal biztosított előtéri csucszuper vezetéknélküli internet.

Mosás: ki vagyok akadva rajta. Nem az hogy olyan sürgős lenne, dehát na. Eleve kemeny melo volt megtalálni a mosógépeket. Sebaj, meglett. Mi derült ki? Na mi? Pénzt kell beledobni. Pénzt mi? A fenét. Zsetont. Zsetont hol lehet venni? Hallgatoi egyesuleti iroda. Mikor? Hat, tanitasi idoben gyakran, ilyenkor ha van kedvuk dolgozni, akkor este 8 és 8:15 között. F.sza. Elballagtam, végre valaki akinél en beszeltem jobban angolul, nem pedig ő nalam. :P Na mind1, ez nem segített igazabol, kiderült, h kell 15 euronyi tagdijat fizetni. Mondom oké, itt van. De hogy most nem lehet nala, hanem majd csak ha hivatalaosan kinyitnak. Mikor? 28.-a. Hát ez csodás. És akkor addig hogy mossak? Mosdokagyloban, vagy mi? :) Erre mondta a srac meg az e-mail címuket, amit a "fejesek" is néznek "elvileg ilyenkor is"... Hat, öszintenszolva, meg fogok lepodni, ha az ezeknek irt e-mailre 21.-e előtt barmilyen választ kapok esetleg.

Szóval itt tartunk.