2011. február 27., vasárnap

Gyros = Kebap

Elhívtak a srácok/lányok gyrost enni, lespanoltam Jorge lakotársával is jobban. (A csoki :D) Kiderült, hogy mexikóban egy vonaljegy a metrón 0.15 euronak felel meg (otthon 1.14...) ... Durva. Mást furcsaság nem nagyon ragadt meg a fejemben, ezek után viszont (miközben és miutan visszaértünk Jorgéékhez) kb 2 órán át magyaráztam, hogy miért jobb a Nokia N8, mint az iPhone, mert a csokigyerek akar venni. Sikerként értékelem, hogy az elején még iPhone 4-et akart, viszont addig mondtam mondtam neki, amig rajött, hogy az bizony baromira nem éri meg... :D

Ezek után még Jorge faterjáéknak is beköszöntem skypeon hogy olá komo esztász! :D (szia hogy vagy) kérdezték hogy hova valósi vagyok, és hogy jó fej-e a kölkük vagy nem, válaszoltam illedelmesen, hogy a legjobb, aztán megköszöntem a beköszönési lehetőséget :)