2011. február 5., szombat

A síelésről tömören

Február 5. szombat, 12:00.

A többiek elindultak haza, en pedig elslattyogtam a brianconi vasuti palyaudvarra. Itt ulven nagy raeroskodeskozben elhataroztam, h potyogok par sort, volt 1 ora a vonat indulásáig. A sielesrol sok storyt el lehetne meselni, az biztos hogy nem ereztuk rosszul magunkat, es sosem maradtunk szomjasak. De ehesek sem :) A ho az elejen elfogadhato, a vegen mar nemileg idegesito minosegu lett, akik ma erkeztek azok ne, nagyon fogjak elvezni, ha nem esik nagyon gyorsan.

Sieltunk, fotoztunk nap mint nap, elso 2 napot leszamitva vegig nagyon jo volt az ido. Csusztunk, ettunk-ittunk, buliztunk egy heten at, borultunk le szekrol, felvonobol, fekudtunk a hoban napszaktol fuggetlenul :) nagyon jol sikerult ez a het. Viszont gyorsan vege lett.

Koszonet mindenkinek aki ott volt es akivel egyutt enekelhettem az 'Azert vannak a jo baratok' c. szeremenyt tegnap este, igazan meghato pillanatok voltak, hianyozni fogtok. Es persze azok is akik otthon maradtak mar mult heten. Kulon koszi a kepert, sracok/lyanyok, hoztam magammal, itt lesztek velem az elkovetkezendo par honapban is. Mindenrol es minden bulirol rendes dokumentaciot szeretnem ha keszitenetek, h ha hazajottem kepben legyek az uj storykrol,szalloigekrol, ne pedig ertetlenul alljak.

Ez a kép az, amire egy korábbi bejegyzésben tettem utalást, hogy még nem mutathatom meg: miért nem? Mert dobi is hasonlót kapott, és nem lehetett előre lelőni a poént, mert ő sajna vizsga miatt nem tudott jönni a csütörtöki goodbye partyra. Aki igazan ismer, az sok rejtett utalást azaz storyt fedezhet fel a képeken. :)




Aki tud, latogasson meg. Bar gyorsan el fog telni ez az ido, konnyezo szemmel mondom h hianyozni fogtok. Nem is kicsit. Mindenki... Ugyhogy mindenki izzitsa a skypeot. Es kozben elindul a vonat is Marseille iranyaba.

H miert oda, azt nyilvan tudjatok, elvegre olvastatok az elozmenyeket, nemde? :)

A síelésről tehát annyit összegzésül h nagyon jó volt, sose legyek rosszabb társaságban életem hátrelévő részében. Már most várom a következőt. Hipp hopp itt lesz az, elhiheti mindenki. Kép itt legyen 1-2 mutatóban, facebookra többet is felpakolok (itt érhető el).