2011. február 11., péntek

Egy szociális péntek

Délelőtt franciaóra, utána kaján vigyorral újságoltam a többieknek h végre lett net. Aztán mondtam hogy akarok pár fotót csinálni, akar-e valaki velem jönni. Gyorsan megbeszéltük, h menjek át hozzájuk, megkérdezzük Christien-t hogy ő nála mi a téma, és akkor egyúttal elmehetünk a Leclerc-be venni valami italfélét is. C-re egy csomót kellett várni, a 10 perce volt vagy 40, ami azért nem volt baj, mert la. szóbaelegyedtem jobban Rodolfóékkal :) Elején még macbook, pc, itunes volt a téma, később már a számítógépes játékok, aztán a mexikói bűnözés, majd a végén a magyar történelem és a honfoglalás. :) Na persze mind csak érintve.

Kis zenei kitérő:
A legnagyobb story viszont az volt, hogy kérdeztem milyen zenét hallgatnak. Először vmi mexikói rap-et mutatott, és azt ecsetelte, h ő amugy mindent meghallgat. (Az iTunes tele is volt Ministry of Sounddal, meg minden massal is.) A második zene, amit mutatott, na az a Teenage Crime volt. Végülis egyáltalan nem szeretem én sem, az a helyzet. :) Eléggé betalált. Na mondom itt zenei probléma nem lesz, egyből elmeséltem a nyaralást, az egész Axwell storyt, nomeg a Swedish House Mafiát. (Névről nem tudták az SHM-et, de meghallva a One-t egyből képben voltak. És pont ugy nem tetszett nekik a miami 2 ibiza elsőre, mint Endrének.)

Ezek után csináltam egy videót a szobájuk erkélyéről, lehet lajta látni a "várat" ahova még nem mentem fel, de majd vmikor megejtem a dolgot.



(Az ő szállásuk kicsit közelebb van a központhoz, a sulihoz viszont messzebb mint az enyém - minenesetre az sem kimondottan a belvárosi rész.) Ezek után elindultunk a boltba. Visszafelé jövet fotó itt, fotó ott. Nem fotoztam rengeteget. A galéria utolsó képét itt ki is emeltem: a vöröses színű épület a kolinak az az épülete, ahol én vagyok: Maison des Eleves. Erről nézve mögötte van a suli egyik campusa, na az még nem látszik.

Belfort első adag kép itt

A folyó neve La Savoureuse, ha jól tudom a jelentése az hogy "A megmentő".  40km hosszú, a Rhone-ba torkollik.



Miért nem fotóztam rengeteget? Mert C. azt mondta ideadja nekem mind a 100at amit a városról csinált 2 nappal megérkezés után. Gyors kaja, hazajöttem, majd megszületett a videó arról, h h néz ki a szobám.


Este lesz elvileg valami könnyed összejövetel, és ha minden jól megy, holnap megyünk síelni, vagy mi. Az egészben az az érdekes, hogy engem leszámítva SENKI sem tud síelni, sőt még a hó se mindennapos nekik :) Uh ha csúszásra nem is kerül sor (részemről) mindenképp nagy poén lesz. :)

Ja és én otthon még nem láttam, itt lehet sült csirkés Lay's chipset venni... :D