2011. március 4., péntek

I'm always in infinite loop :)

Az alábbi érdekességet ma kaptam Erikától (szomszédom BPn), én még nem hallottam, nagyon röhögtem rajta. PC-s dolgokban valamilyen szinten jártas embereknek poénos lehet :D [Órarend persze még mindig nincs, suliba bementem a megfelelő teremben üldögéltem egymagamban egy 15 percecskét, aztán megpattantam, mert hallottam ilyet, hogy nem kell meglepődni, hogyha az első hétre kiírt órák még nincsenek megtartva.... :D]

Pálinka mértékegységek:
0,1 l - Demo
0,25 l - Trial version
0,5 l - Personal edition
0,7 l - Professional edition
1,0 l - Network edition
1,75 l - Enterprise edition
3 l - Small business edition
5 l - Corporate edition

Házi pálinka - Home edition
Sörhöz feles - Service pack
Reggeli feles - Recovery tool
Sör - Patch
Coca-cola, Fanta, 7-up… - Trojan viruses

A pálinka hatásai:
Összevissza dumálás - cat /dev/random
Hányás - Buffer overflow.
Törpe nagy ollóval - Out of memory.
Kóma - Segmentation fault.
Másnapi elemzés - Backtrace.

Hatások az emberi kapcsolatokra:
Csajod, ha piásan esel neki - Access denied.
Azt se tudod, hogy ki vagy - Dependency check failed.
Ájulás - Connection lost.
Haver nem reagál - Ping time out
A ropira akarsz rágyújtani - Type mismatch.
Végtelen mondókába kezdesz - Infinite loop. :)
A sarokban álló fikuszra vizelsz - Protocol error.
Kidobnak a kocsmából - Connection reset by peer.
Nem találsz el a villamosig - Network transport failure.
Rossz helyre mész haza - Bad gateway.
És nem tudod kellően megmagyarázni - Wrong number of arguments given.
Elfelejtik kihozni az italodat - Request timeout.

Nem tudod, merre kell hazamenni - No route to host.

Haver aki nem iszik - Syslogger
Haverral megfelezett sör - Peer-to-peer protocol
Számla - Tracklog
Árlista - Lookup table
Gyomor - Stack
WCre menni - Buffer ürítés
Mégegy kör - Reload
Fog közé ragadt kaja - Lost packet
Szunya hazafelé - Suspend mode
Szunya a padon a reggeli buszig - Hibernálás
Energiaital - Overclocking

A pincér, aki elviszi az üres poharakat/üvegeket - Garbage collector.

Hiába beszélsz bárkihez - connection refused
Nem hoznak többet - request entity too large
Nem hívnak meg, bárhogy kéred - Bad Password