2011. március 21., hétfő

Le week-end derniere

Szombat este újabb összejövetel következett, nagy meglepetésre ismét a mexikóiak háza táján serteperélt a bagázs, csak most Rodolfo & Jaime szobájában. Az összetétel jobb volt, kb 15en voltunk megint, de 5en voltak ebből a franciák, volt a román csajszi Christina (ő az egyetlen szociális közülük), olasz gyerek NEM, Waso a Renault Mégane-os gyerek és én is. Az este 4 említésreméltó dolog történt: ismét meg kellett harcolnom egy iPhone4 fanatikussal, végül annyi ideig soroltam neki a negatívumokat, hogy csak 1-2 hulye programmal tudott védekezni (amit az enyémre is le lehet tölteni), illetve azzal, hogy az iPhone4 szebb mint a Nokia N8. Elég szubjektív, de utána ráhagytam a dolgot. A srác 19 volt csak, mondtam neki h én már akkor symbianos telefont nyomkodtam (2002ben jött ki az első, a 7650), amikor te még általánosban Tetriseztél! :D:D:D A másik lényeges dolog az volt, hogy hasznosítottuk a hangszóróimat, ennélfogva nagymértékben én vettem át a stafétát a laptop előtt, végre igazán jó zene szólt. :D Az este folyamán nem sok fotó készült, de mindenképp ez nyerte el a különdíjat:

Chucky alias Luis napszemuvegében egy ismerős arc indulni készülve :)

Kiderült, hogy a Daft Punk francia zenekar, sosem gondoltam volna. Mondtam a srácoknak egy francia DJ-t, akit nem ismertek: Arno Cost. (Magenta, Cyan). Ezek után viszont jol megkaptam magamnak, hogy ők is tudnak olyan (utólag kiderült nagyrészt corvintetős) DJ-t, akit én nem ismerek (na nem mintha törvényszerű lenne hogy nekem mindenkit kell ismerni :D) : Tits & Clits. És a kötelező jelleggel hallgatandó zene pedig az alábbi volt - nem is rossz, és ismerős is volt, de fogalmam nem volt hogy honnan:



Ezenkívül magambaszívtam egy régen elfeledett címet, nem, nem délamcsi zene:

Kb hajnal 4ig ment a dajdaj, aztán utolsók között hagytam el a tett színhelyét. Vasárnap mentek a srácok focizni délután, én a MotoGP miatt kiahagytam a dolgot. Közvetítés közben 2 érdekeset figyeltem meg: (a műsort leszámítva). Itt az eurosport alapjában véve stuidóadást is készít, mint otthon a Digi, vagy bármelyik sportcsatorna, mikor meccsek vannak. Beszélgetnek, latolgatják az esélyeket, szakértőt hívnak. (Regis Laconi volt itt és most a szakértő) Viszont nem mindig, de sokszor amikor a TVben reklám van a francia hablaty szertefoszlik, és az angol közvetítést hallgathatjuk. Elvétve fordult elő, de volt hogy csak ugy mutatták a pályát, üresjárat, a franciák csendben, és hallgatni lehetett az angol közvetítést! :) Írtam hogy saját tartalmat gyárt a francia ES, mennek a boxutcában, a francia versenyzőket kérdezgetik, óbégatnak ha gond van velük, és minden csapatnál próbálnak franciául tudó emberket megszólaltatni. Ehhez kapcsolódott a poén: kérdeztek egy arcot franciául, és számomra is tul lassan, feltűnően érthetően kezdett válaszolni. Mondom he? Elmondott 1.5 rövid mondatot, majd: "Ahh, i can speak english better if you don't mind" :D És folytatta angolul, persze egybol elkezdett rádumálni a francia szinkrontolmács és franciára fordítani. :D Mindensetre vicces volt. A vasárnap este már a másnapi parában telt el, fókuszban a tárgyfelvéte/leadás/csere....