2011. március 2., szerda

Szerda

Szerdán délelőtt(re) végre sikerült kipihenni a hétfő estét rendesen. :D Focizni hívtak már többször a többiek, most végre mentem is, épp a takarítást szakították meg. Ami nem is baj, egyébként is megszakadt volna, mert rájöttem, hogy vödör van, de felmosó nincs :D

Foci: kispálya, 3 csapat, mind 4-4 fős, 2 gólig, aztán vesztest cseréli a pihenőn levő csapat. Kb egy 40 percet jatszottunk ebben a rendszerben, amikor megjött a HVCS, hogy ők bizony focizni akarnak. De mindegyik bőrjakó meg melegítő napszemüveg felnyírt haj enyhén árnyalt bőrszín. Tragikus volt amit összeordibáltak franciául. Nem is bírták sokáig, volt is vita, hogy mikor már 2-1 volt, hogy szerintük ez még csak 1-1... Nem sokáig játszottak, (mivel ugye kikaptak :D) egyből szerte is foszlottak, mi meg 5-5ben folytattuk tovább. Nem is tudom mikor fociztam utoljára, még most is le vagyok halva teljesen.

Foci után bolt, véletlen összefutottam az 5. romániaival, aki szintén érti a spanyolt. Adelioval ők is a Leclercbe tartottak. Neki ez hasznos "túra" volt, mert ma érkezett, így la. minden szükséges információval elláttuk. Ja, és azt el is felejtettem, hogy van egy ember Portugáliából is. (Csak hogy még valaki legyen aki érti a spanyolt. - hihetetlen. :D)

Az meg milyen már, hogy egy felmosónyél 1.8, a végére az a felmosófej (2dbos csomagolasban) 2.8, így "jol" megusztam. Jobban, mintha vettem volna ugyanezt csak összeszelve, mert ugy 11.8 euro. Jó, mi? :D Uh holnap lehet folytatni a takarítást. :P