2011. március 10., csütörtök

Joyeux anniversaire, Robi :)

Szerda este tehát külön élmény volt számomra, hogy betekintést nyerhettem skypeon abba a buliba, amiben én sajnos nem lehettem ott. Ígértem a külön bejegyzést, hát most itt van. Sőt, beszélgetésben mondtam, nem tudom emlékeztek-e, hogy mire kijózanodtok, már videókkal és képpel lehet majd a buliról, ahol - igaz hogy egy kicsit virtuálisan - de én is ott voltam.

Élmény volt Ákostól hallani, hogy ő is rendszeres olvasó, azt hittem már kezd elfelejteni :) (nem tul sokat beszéltünk mióta eljöttünk otthonról [még síelni].)



Na de nem sorolom fel minden élményem egyenként, csak összefoglalnám: Az előzö bejegyzés közben egy "Új szöveges dokumentum"-ba :) gyors címszavakban felírtam, hogy mi az aminek a következő bejegyzésben [ebben] benne kell lennie. Élmény volt, hogy szántatok rám időt bulizás közben, hogy gondoltatok rám, és hogy többetekkel beszélhettem 1-1 pár szót. Élményvolt online hallgatni a "Boldog Születésnapot" c. tortát. Élmény volt megnézni a fagyitortát. És ami a leglényegesebb: Élmény volt látni, hogy hiányzom, és szeretnétek hogy egy kicsit én is részese legyek ennek a bulinak a lehetőségekhez mérten. Az előző bejegyzésben azt írtam, hogy nem sírok, ez igaz. de ezen mondatok írása közben azért megkönnyeztem egy kicsit. Az persze igaz, hogy nagyobb élmény lett volna ott lenni Veletek, mint annak örülni hogy hiányzom, dehát most ezt dobta a gép. :) Robi, a következő születésnapod semmiképp sem fogom kihagyni!

És csak hogy megint Ákost említsem - aki utálja, hogy 1-1 buli alkalmával én végtelenszer akarok koccintani, mert az jó -, még webcam-koccintást is tartottunk. És még egy megjegyzés, a szerverre tényleg feltöltöttem a 470 MB muzsikát! 

A vonal sajna többször elég szar volt, de ez nem szabott gátat semminek. Endréhez is fűződik egy story: amikor felvetettem, hogy hagylak benneteket mostmár bulizni, elköszönök, akkor jól megkaptam az arcomba, hogy "Na mi van már le is rázol minket? ... Jólvan! :D" Persze ez nem 2 perc után volt. És erről még videó is van, az volt a folytatás: "Hogy szerintem simán maradhatsz, ha van kedved!" :) Maradtam is.

Sőt, még csoportfotóra is összeálltatok nekem! :) 
Ezek után:



Aztán egy idő után csak elköszöntünk, de a számításom bejött, fent maradtam skypeon, mert biztos voltam benne, hogy mielőtt megindultok a buliba, még be fogtok köszönni egyszer. :) Ez meg is történt, egy szintén számomra kedves dologgal:

[Mellékstory az előzményekkel: a többiek az állandó zenetöltögetés, kapcsolgatás miatt úgy hívnak néha, h Mr. Atschkouw vagy Mr.Achkow :D - találó. Hogy ennek a DJ nek is kinéző névnek megfelelhessek, egy nyaralás élményén felbuzdulva "komponáltam" meg az alábbi darabot, ami finoman szólva másodjára sem sikerült tökéletesen, de akkor még ez semmilyen másik verzióban nem fent youtubeon. :)]

[ A "klip"ben a hajós tengeres képet Robi készítette horvátországi nyaralásunkon, egy hasonló mashupot pedig a második esti Laidback Luke bulin hallottunk, ami Ákosnak akkor rendkívül megtetszett [kb 20 mp fel van véve a számból] így a Ákos szeptemberi születésnapja előtt kezdtem el kisírletezni a cumóval, de az első verzió még ennél is sokkal nagyobb horror volt, így csak novemberben lett feltöltve. Egy darabig jó helyen van a refrén, de a tempóval gondok vannak a 2:24 utáni részben, tudom. :D Mentségemre váljon, hogy tervezek ebből egy jó verziót is, mikor ide megérkeztem, és még nem volt netem, próbáltam is nekiállni, de rájöttem, hogy a 64 bites windowsomon (ami december óta van) sajnos nem fut a zeneszerkesztő programom, amit hoztam... grrr. Akinek esetleg van kéznél a januárban megjelent Cubase 6-os verziójából, az küldje el valahogy - itt ugyanis nem tudok torrentezni, és eddig ez az egyetlen dolog, amire szükségem lenne. :D - persze csak a próbaváltozatra! :) ]

Tehát a mellékstory végeztével ezt énekelték nekem a többiek skypeon, nagyon jól esett. Erről is van videó, de ezt majd aki nagyon szeretné, annak külön megmutatom. :D

És akkor egy montázs a legjobban sikerült fotókból :)



Remélem a Robinál történt házibuliban tett 2 fogadalmatokat megtartjátok: 1, valaki megissza az én adagomat is :) 2, mindent megfelelően dokumentáltok [<= hogy Dobi barátunk jól bevált PuySaintVincentben elhangzott szállóigéjét használjam :D] hogy még jobban belefolyhassak az estébe, utólag. :)

Bandinak pedig köszi ezt a zenét. :)  A márciusi zenemappában benne lesz. 2 perchez be kell tekerni a Mester utasítása szerint, pont úgy ahogy FBn is mondta :D