2011. március 1., kedd

Soirée d'accueil

Soirée d'accueil = Welcome-est. Ez volt tegnap este. Este 9 előtt mentem át Jorgéhoz, ott gyűltünk össze - most csak 5en, és vártunk 1-2 francia spanjára. Na azok kb 10kor jöttek meg, kiderült hogy ez az a bagázs, akikkel volt BPn, igyhat mar előre tudták h én ott leszek, és magyar szavakkal köszöntöttek :D Átmentunk velük egy francia "házibuliba", a szoba kb akkora volt mint a Dobié BPn, és ültek benne 12en, mi nem fértünk sehova. Az a gyerek lakott ott, aki Gödöllőn volt egy fél évet Erasmuson. Beszéltünk velük pár szót, aztán akkor menjünk vegyunk valami italt. Egy 0,7es Ballentines-t kellett megharmadolni (szumma 24 euró...) Elvileg 22:30kor indult a busz a vasútállomástól a Sevenans campushoz, merthogy a buli olyan volt mintha a BME-n a K aulájában lett volna... :) Mire végeztünk a vásárlással, már volt vagy 15, a busz 25kor meg is érkezett, nem volt túl sok időnk elfogyasztani az elfogyasztani valót, de nagynehezen sikerült.

A franciák már olyan szinten ordítottak a buszon odafele is meg énekeltek, meg vetkőztek, hogy csak lestünk.... Nem túl sok józan ember ült a buszon... :)

Belépő 4 euro UTBM-eseknek, de mi exchange studentek kaptunk egy kartyát amivel az összes félév eleji eseményt ingyen látogathatjuk. Megérkeztünk a buliba 40 körül, úgy működött a rendszer hogy lehet kupont venni, és azzal fizethettünk a "bárban". 10 kupon 6 euro, 20 kupon 10 euro, 1 sör (2,5 dl) 2 kupon... 560ft/0,5 l-es ár, ez itt nagyon olcsó partysörnek számított...

A buli alapjában véve jó volt, a zenék hol jók voltak, hol nem. Volt One (congorock), avicii, meg minden modern electro slager, viszont voltak mindenféle sz.rabbnál szarabb zenék is, de ez igazábol így nem okozott túl nagy problémát senkinek. :)

A visszabusz 2:30kor indult, természetesen a fele banda lekéste, én 3kor már itthon feküdtem az ágyban. A busz viszont fordult még1et, szóval senkinek nem kellett ottaludni. :)

Videó:
A füst miatt nem látszik rendesen, de többen voltak azért, nem volt pangás, mi a "tánctér" egyik oldalán foglaltunk helyet. Olyan videot próbáltam feltenni, ami senki szempontjából sem gáz :D (persze olyan nem is született! :)


Pár kép:


Jorge, [nemtudomleirnianevétfranciagyerek], Luis

Luis, [francia], Jorge, Rodolfo, fél Ana és fél Andres

Silvia, Alejandro, Andres

Ja, és azt el is felejtettem első körben hozzáírni, hogy belépéskor mindenki kapott egy óvszert hehe :D Ehhez a témakörhöz kapcsolódóan még elmondhatom - úgyis többen kérdeztétek már hogy csajfronton mi a helyzet :D - hogy pozitív oldala volt a bulinak, hogy végre láttam már legalabb normálisan kinéző csajokat. Ilyen szempontból pozitívan csalódtam, azt hittem hogy jó nagy kanbuli lesz, végülis nem az volt.