2011. március 24., csütörtök

Paul van Dyk - egy újabb csomag története

Aki ismer egy kicsit jobban, az tisztában van a Union Jack mániámmal. :) Aki nem tudja esetleg mi az a Union Jack, annak itt a következő ábra, ebből megtudja. Viszont mindenkinek érdemes megnézni, mert arról szól, hogyan is "áll össze" a brit zászló, azaz a union jack.


Van egy halom mindenféle, továbbiakban UK-s nak hívott cuccom, amelyek közül szinte mindent otthonhagytam, mondván hogy a franciák rühellik a külföldieket, főleg aki angollal erölködik, most már tudom hiba volt, nem érne hátrány ha itt lenne mondjuk 2 póló, vagy akármi. :)

A tavalyi Balaton Soundon voltunk utoljára Paul van Dyk bulin, azóta csorgatom a nyálam egy újabb hasonló bulira (is). Valamikor több mint egy hónappal ezelőtt felfedeztem, hogy lehet egy iiszonyat jóféle Paul van Dyk feliratú pólót venni. Az ára viszont akkor ha jól emlékszem 29 euro volt, + még a postaköltség. Én meg nem őrültem meg hogy akkor azt megvegyem... Íme:


Aztán viszont nem olyan sok idővel ezelőtt felfedeztem, hogy akció van 2 hétig, 9.99 eurora le van árazva. Na nekem sem kellett több, mivel nincs nálam semmi eszköz amivel le lehet mérni, hogy M-es vagy L-es lesz a jó méret, anyuéknak szóltam, hogy mérjenek le otthon egy pólómat, ők ezt meg is tették, én meg meg is rendeltem méghozzá ide. Postával együtt 16 euro volt, pár fokkal jobb mint az eredeti ár. Ez még a február 7-es héten történt. Akkor volt egy kis gigszer a rendeléssel, köv hétfőn újra kellett küldeni a rendelést, váltottam pár levelet a shoppal. [Ma lestem meg újra, most 19.9 euro az árfolyam posta nélkül...]

Csomag szempontból a lényeg tehát, hogy múlt héten adták fel, és ezen a héten hétfőn meg is érkezett Belfortba. MOST érdekes módon kaptam egy cetlit:


Na ebből legalább tudtam, hogy valószínűleg ez a cucc érkezett meg, és láttam rajta, hogy melyik postára kell menni. (Annyira azért nem volt elsőre egyértelmű a Place Saget, mert az utcán Place Gjilsdfklklnsdf Saget a neve...) Arra a postára, ahova annak idején az anyuéktol kapott csomag érkeztekor átküldtek, de folyton zárva volt, és aztán kiderült, h nem is ott van a cucc. 

Mivel ez a posta folyton zárva volt, most is megszívtam 1x, mikor vakon mentem hogy csak nyitva van már. Nem volt. Nyitvatartás:


Ha összeadjuk a nyitvatartási órákat, megfigyelhető hogy összesen 23 órát van nyitva 6 nap alatt, ez ugye 6 napra szétosztva átlagosan kevesebb mint 4. Oké lehet mondani, hogy legalabb van szombaton posta (bár a fene tudja lehet otthon is van :D), és sok posta van, meg minden, de ha valaki normális időben dolgozik, esélye nincs elmenni egy csomagért sem. Ezért tartott nekem is hétfőtől egészen csütörtökig, mire hozzájutottam a csomagomhoz. Arról nem is beszélve, hogy ha lehetne választani, én inkább szavaznék arra, hogy elmegyek a központi postára, aztán oda mehetek este 7kor is, ha kedvem tartja... Horror.

Lényeg a lényeg, hogy a csomag most tényleg azon a postán volt, ahova mentem, megkaparintottam, és a francia "La Poste"-ről alkotott véleményem minimális szinten pozitív irányba gerjesztette. Na de azért túlzottan nem. :P