2011. március 2., szerda

Soirée Patinoire

Kedd este jégkorcsolyázás volt a program, a sárga kis kártyácskánkkal ide is mehettünk ingyen. Este 5kor tudtam meg, hoyg egyaltalan ez lesz a mai program, fenntartásokkal indultunk neki az estének. 8tól lehetett menni, 9re voltunk kb a helyszínen. Érdekes, hoyg egy ilyen kis város itt megteheti, hoyg jégcsarnoka legyen, rendes hokipálya méretű... Románok megint nem jöttek, olasz gyerek és Cris szintén nem, de a többiek nagyrészt igen. Utoljára 2005ben próbálkoztam jégre állni korcsolyával, tragikus volt. Ezt most viszont élveztem. A végére belejöttem egész jól. Bár megállni nem sikerült mindig normálisan :) És nem estem. (2x majdnem :) Csináltam 1-2 videót és fotót, nomeg csak lefotózkodtunk az oroszlánnal. Lássátok alábbbb :D Lehet valami UTBM sport cardot csináltatni 18 euroért, amivel egy csomó mindent lehet ingyen / kedvezmenyesen sportolni, keddenként pl ingyen korcsolyázás. 100%ig biztos vagyok benne, hogy jövünk még, élveztem a dolgot. Közben egy csomószor eszembejutott az otthoni bagázs, hogy ti is most voltatok múlt héten, kár hogy nem voltam ott! :) (Vagy ti ma itt! :D)







Videók

Barbara Steisand

kötélhúzás

tánc + némi "onboard" 0:34nél ismerős arc :D

vonatozás + "onboard", lényeg 1:10nél. megállni még nem volt mindig egyszerű :D

-X-
Egyéb érdekességek a mai napról


mindenhol csak ez a fashion logistics. legközelebb odaállok mellé :D

8x25cl = 4,7 euro. az élmény felbecsülhetetlen

pezsgős sorbet, vagy mi?? :D